Klacht Wehkamp.nl: Bestedingsruimte

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 86751
Gebruiker
Eddie
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Beste Wehkamp,

Ik heb mij sinds kort bij jullie aangemeld en wilde een ps4 bestellen. Ik kreeg toen bericht dat het ik het opgestuurd zou krijgen en werd toen daarna gemaild dat ik 1,- euro moest overmaken naar jullie bank. Dat heb ik gedaan en alles was afgerond. Toen zag dat de ps4 goedkoper was en heb alles geannuleerd en heb besloten om de goedkopere op jullie site te kope. Vanochtend kreeg ik een bericht dat ik alles vooruit moest betalen omdat mijn bestedingsruimte op 0,00 staat. Ik heb toen alles weer geannuleerd omdat ik in termijnen wil betalen. Ik zag dat mijn bestedingsruimte nog steeds op 0,00 staat

Mijn vraag is : krijg ik mijn bestedingsruimte van 500 euro wel weer terug? En hoelang gaat dat duren?

Ik hoor graag van jullie terug.

De oplossing

Ik zou graag mijn tegoed terug willen zodat ik mijn Playstation 4 kan bestellen en dat in termijnen kan aflossen.

6 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.Met vriendelijke groeten,
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  2. Auteur
    Eddie
    Datum
    Beste Wehkamp, Dank u wel voor uw snelle reactie.
    Fijn dat het in behandeling was genomen.
    Ik zag net dat mijn bestedingsruimte nu 1,- euro bedraagt. Mijn vraag is of ik ook mijn vorige bestedingsruimte terug kan krijgen wat rond de 500,- euro bedraadde. Met vriendelijke groeten,
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Wij hebben u gebeld.Met vriendelijke groeten,
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  4. Auteur
    Eddie
    Datum
    waarom wel die ene euro kunnen storten maar niet mijn oude bestedingsruimte. Jullie zien mijn achternaam en denken meteen dat er iets niet pluis is. Laat maar. ik koop nooit weer wat bij jullie.
  5. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Over deze kwestie hebben we u reeds eerder geïnformeerd.
  6. Auteur
    Eddie
    Datum
    mag ik ook antwoord op mijn vraag?waarom konden jullie wel die 1 ,- storten en niet de rest van mijn bestedingsruimte? want voordat ik jullie berichtte stond het op 0,00 en dan jullie bericht 1 ,- leg mij dat eens uit dan?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eddie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen