Klacht Wehkamp.nl: Bestedingsruimte

Beste Wehkamp,

Ik heb mij sinds kort bij jullie aangemeld en wilde een ps4 bestellen. Ik kreeg toen bericht dat het ik het opgestuurd zou krijgen en werd toen daarna gemaild dat ik 1,- euro moest overmaken naar jullie bank. Dat heb ik gedaan en alles was afgerond. Toen zag dat de ps4 goedkoper was en heb alles geannuleerd en heb besloten om de goedkopere op jullie site te kope. Vanochtend kreeg ik een bericht dat ik alles vooruit moest betalen omdat mijn bestedingsruimte op 0,00 staat. Ik heb toen alles weer geannuleerd omdat ik in termijnen wil betalen. Ik zag dat mijn bestedingsruimte nog steeds op 0,00 staat

Mijn vraag is : krijg ik mijn bestedingsruimte van 500 euro wel weer terug? En hoelang gaat dat duren?

Ik hoor graag van jullie terug.

Ik zou graag mijn tegoed terug willen zodat ik mijn Playstation 4 kan bestellen en dat in termijnen kan aflossen.

Wehkamp.nl
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.Met vriendelijke groeten,
    Webcareteam
    wehkamp.nl
    Eddie
    Beste Wehkamp, Dank u wel voor uw snelle reactie.
    Fijn dat het in behandeling was genomen.
    Ik zag net dat mijn bestedingsruimte nu 1,- euro bedraagt. Mijn vraag is of ik ook mijn vorige bestedingsruimte terug kan krijgen wat rond de 500,- euro bedraadde. Met vriendelijke groeten,
    Wehkamp.nl
    Wij hebben u gebeld.Met vriendelijke groeten,
    Webcareteam
    wehkamp.nl
    Eddie
    waarom wel die ene euro kunnen storten maar niet mijn oude bestedingsruimte. Jullie zien mijn achternaam en denken meteen dat er iets niet pluis is. Laat maar. ik koop nooit weer wat bij jullie.
    Wehkamp.nl
    Over deze kwestie hebben we u reeds eerder geïnformeerd.
    Eddie
    mag ik ook antwoord op mijn vraag?waarom konden jullie wel die 1 ,- storten en niet de rest van mijn bestedingsruimte? want voordat ik jullie berichtte stond het op 0,00 en dan jullie bericht 1 ,- leg mij dat eens uit dan?

Eddie

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?