Klacht Wehkamp.nl: Bestelling “kwijt”

FB

Ik had een bestelling geplaatst. Twee dagen later bleek er een “storing” te zijn geweest, maar het pakket zou binnen twee dagen als nog binnen komen. Na twee dagen geïnformeerd en het pakket zou nog een dagje later komen (op maandag). Dinsdag maar weer contact met klantenservice gezocht en het pakket was “kwijt”. Ik kon zelf er een nieuwe bestelling in zetten en hopen dat alles nog op voorraad was. Uiteindelijk wilde de dame van de klantenservice de bestelling er ook wel in zetten alleen niet alles was meer leverbaar. Dikke pech volgens mevrouw. Terugbetaling van het artikel dat niet leverbaar was kon pas als hun onderzoek naar het verdwenen pakket was afgerond. Slechte communicatie en niet klantgericht dus.

Een dergelijke klacht serieus nemen, beter communiceren over “storingen” en niet het probleem bij de klant leggen (ik mag de dag voor Sinterklaas nog even opzoek naar een nieuw cadeau).

Wehkamp.nl
    Goedenavond,

Bedankt voor uw bericht. Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen, zou u uw klantgegevens (klantnummer of e-mailadres + geboortedatum) en de link van de klacht willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Dan pakken wij daar het verder op voor u.
    Alvast bedankt.

Webcareteam Wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?