Opgelost door Wehkamp.nl: Bestelling betaald, maar bij een andere depot beland

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46219
Gebruiker
lopez
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling geplaatst via wehkamp.nl voor 2 producten. De koerier is vanmiddag langsgekomen met 1 artikel en de mededeling dat het andere artikel verkeerd is geleverd en bij een depot is beland (scheveningen). Ik heb wel een factuur gekregen van de koerier dat ik de betaling voldaan heb voor dit artikel en ik heb mij laten vertellen door hem dat ik het artikel opnieuw moet bestellen. Maar ik heb de betaling al verricht en nu moet ik opnieuw betalen! Waarom is dit altijd gedoe met Wehkamp.nl als ik iets bestel!!!!! Ik ben het helemaal zat

De oplossing

Ik wil morgen nog mijn bestelling ontvangen en niet dubbel betalen

2 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    U heeft inmiddels e-mail gezonden en kwestie is opgelost.
    Excuus voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  2. Auteur
    lopez
    Datum
    Goed geholpen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lopez
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy