Klacht Wehkamp.nl: Bestelling betaald maar niet in 'Mijn bestellingen'

Klachtnummer
# 68234
Gebruiker
Irene
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb mijn bestelling betaald via iDeal. Het bedrag is van mijn rekening afgeschreven, maar ik heb geen bevestiging ontvangen, de artikelen staan nog in mijn winkelmand en ook staat de bestelling niet in 'Mijn bestellingen'.

Zouden jullie kunnen zorgen dat de bestelling alsnog mijn kant op kan komen?

De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Het spijt ons dat uw bestelling en betaling niet direct was verwerkt.
    Wij hebben gezien dat het probleem inmiddels is opgelost.
    Met vriendelijk groet,
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  2. Auteur
    Irene
    Datum
    Bedankt voor uw reactie. Ik heb de producten inmiddels weer retour gestuurd. Ik wacht nog tot het bedrag wordt gestort op mijn rekening.
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Zodra de retourzending is verwerkt ontvangt u automatisch uw geld retour.
    Voor vragen of opmerking mag u ook contact opnemen met onze klantenservice, ze helpen u graag.
    http://www.wehkamp.nl/Klantenservice/Default.aspx

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen