Klacht Wehkamp.nl: Bestelling is geweigerd door geadresseerde en gaat retour.

Klachtnummer
# 354239
Gebruiker
Yuri1983
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste Wehkamp,

Gisteren heb ik een aantal bestellingen geplaatst, netjes de order bevestiging gehad op de mail. En een uur later staat er bij de statussen plots een bericht ; bestelling is geweigerd door geadresseerde en gaat retour afzender.
Heel apart aangezien de bestelling nog niet eens onderweg is geweest met de koerier, want ik zou mijn pakketjes vandaag ontvangen tussen 14.00 en 18.00u.
De klantenservice medewerker gaf aan die status niet te zien en bij hem stond er vermeld "zending is vertraagd". Ook dat vind ik weer een apart iets.
Kan iemand mij vertellen of ik mijn bestelling nog ontvang?

Mvg,

Y. Seintje

De oplossing

Mij informeren over de status van levering.

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemiddag,

    Begrijpelijk dat je hier graag wat meer duidelijkheid over zou willen! We kijken graag met je mee naar wat er bekend is over deze bestelling, en wat er verkeerd kan zijn gegaan.

    Zou je ons je klantgegevens willen sturen via de mail? Dit mag naar sociamedia@wehkamp.nl. Dan kan dit verder worden nagekeken in je account.

    Met vriendelijke groet,

    Webcareteam Wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen