Wehkamp.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Wehkamp.nl: Bestelling is nog steeds niet geannuleerd!
Details
De klacht
Ik heb op 12 december een vitrinekast besteld bij Wehkamp. Ze zouden de volgende dag leveren. Ik kreeg op 13 december een bericht van Wehkamp dat door een storing ze niet op tijd konden leveren. Daarna niks meer gehoord en heb ik met Wehkamp gebeld op zaterdag 15 december. Ik ben vriendelijk te woord gestaan en de medewerkster vertelde me dat de vitrinekast niet meer geleverd zou worden.De bestelling zou geannuleerd worden en ik zou hierover een e-mail krijgen. De enigste e-mails van Wehkamp die ik krijg zijn over betalingsherinneringen.De oplossing
Dat de bestelling geannuleerd wordt en dat ik geen betalingsherinneringen meer krijg.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.