Opgelost door Wehkamp.nl: Bestelling is nog steeds niet geannuleerd!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 341847
Gebruiker
Ingrid45
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 12 december een vitrinekast besteld bij Wehkamp. Ze zouden de volgende dag leveren. Ik kreeg op 13 december een bericht van Wehkamp dat door een storing ze niet op tijd konden leveren. Daarna niks meer gehoord en heb ik met Wehkamp gebeld op zaterdag 15 december. Ik ben vriendelijk te woord gestaan en de medewerkster vertelde me dat de vitrinekast niet meer geleverd zou worden.De bestelling zou geannuleerd worden en ik zou hierover een e-mail krijgen. De enigste e-mails van Wehkamp die ik krijg zijn over betalingsherinneringen.

De oplossing

Dat de bestelling geannuleerd wordt en dat ik geen betalingsherinneringen meer krijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wehkamp.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Ingrid45
    Datum
    Wehkamp heeft mij een e-mail gestuurd en de bestelling is afgeboekt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ingrid45
Datum
Uiteindelijke oplossing
De bestelling is afgeboekt.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen