Klacht Wehkamp.nl: bestelling nooit ontvangen

Yeet

Gister een strikje besteld, wel betaald, maar nooit een bevestigingsmail of iets dergelijks gehad. ook staat de bestelling niet onder mijn bestellingen. ik had het vandaag nodig, top dat wehkamp weer eens niet zijn woorden nakwam.

geld terug

Wehkamp.nl
    Goedenavond,

Erg vervelend dat je bestelling niet is doorgekomen! Helaas hebben wij op donderdag een technische storing gehad, waardoor een deel van de bestellingen niet door het systeem heen kwam.

Alle toen gedane betalingen, die zonder bestelling bij ons binnen kwamen, zijn automatisch klaargezet voor terugstorting naar de klant.

We willen graag voor je nakijken of deze bestelling ook door deze storing niet was doorgekomen, en of de betaling correct is klaargezet voor terugstorting. Zou je ons hiervoor via de mail je klantnummer/e-mailadres en geboortedatum willen sturen? Dit mag naar socialmedia@wehkamp.nl

Onze oprechte excuses voor het niet kunnen leveren de bestelling! We zien graag je mail tegemoet.

Met vriendelijke groeten,

Webcareteam Wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?