Klacht Wehkamp.nl: Bestelling ter waarde van 400,- niet ontvangen en bezorgd op een ander adres

# 195797
Arjwan

Mjin klacht gaat over dat ik een bestelling heb geplaatst op de site van wehkamp, namelijk een Apple Ipad Air 2 ter waarde van 400,- en nog steeds niet heb ontvangen.

Terwijl ik een e-mail heb ontvangen met dat die 11 november 2016 bezorgd is. Het is nu inmiddels 16 november.

Daar heb ik over gebeld en heb begrepen dat het is bezorgd aan een mevrouw genaamd Iris. (ook afgetekend door haar)

Nou weten ze niet op welk adres het is bezorgd en waar het pakketje is gebleven. Dat gaan ze nog uitzoeken.

Ondertussen ben ik nog steeds aan het wachten op mijn Ipad. Ik wil even zeggen dat ik dit totaal niet goedkeur. Nog nooit heb ik dit meegemaakt en het is een super hoog bedrag, dat een bestelling zomaar wordt afgeleverd op een adres en een naam wat totaal niet van toepassing is op mijn gegevens.

Ik eis echter dat dit probleem zo snel mogelijk wordt opgelost. Het liefst vandaag of morgen dat ik mijn Ipad ontvang!

Arjwan Al Jabr

Vandaag of morgen mijn Ipad ontvangen!

Wehkamp.nl
    Goedemiddag,
    Wat een uiterste vervelende situatie, helemaal wanneer je verwacht dat het artikel binnen één dag geleverd wordt. Ik heb het voor je nagekeken en de iPad is afgeleverd op het adres wat bekend is in jouw account -en tevens gold als afleveradres. Momenteel wordt het onderzocht door de betreffende afdeling en zodra wij meer weten zal je spoedig van ons horen.
    webcareteam wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?