Opgelost door Wehkamp.nl: Betaald, geen bevestiging

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 84806
Gebruiker
DSmit
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb gisteravond een HTC One mini besteld en betaald via iDeal. Het bedrag is afgeschreven van mijn rekening, maar ik heb geen bevestiging ontvangen. Ook kan ik in mijn account niets vinden over mijn bestelling.

De oplossing

Ik zou graag mijn product willen ontvangen

4 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Voor al uw vragen en klachten is onze klantenservice beschikbaar, ze helpen u graag. De contactgegevens kunt u vinden op onze website http://www.wehkamp.nl/Klantenservice/Informatie.aspx?Page=INF&IHC=KSC
    Alvast bedankt voor uw medewerking.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  2. Auteur
    DSmit
    Datum
    Ik heb contact opgenomen met de klachtenservice, waardoor mijn bestelling is geplaatst. Ook kan ik via "mijn administratie" zien dat wehkamp mijn betaling heeft ontvangen. Het is wel zo dat mijn bestelling al 5 dagen (waarvan 3 werkdagen) in behandeling is, terwijl er staat dat de bestelling meestal in 1 werkdag wordt verwerkt. Sinds de dag dat ik mijn bestelling plaatste (en betaalde) is de prijs van het product gestegen. Liever zou ik niet extra willen betalen.
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    U krijgt het voor de aanbiedingsprijs.
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  4. Auteur
    DSmit
    Datum
    Ik heb het product ontvangen en ben er erg blij mee

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DSmit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?