Klacht Wehkamp.nl: Betaalmogelijkheden

Klachtnummer
# 74644
Gebruiker
smily
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik bestel al jaren bij wehkamp.nl nooit geen problemen zojuist wilde ik ook een aantal dingen bestelen en deze achteraf of gespreid betalen helaas zag ik deze optie niet meer staan en dacht dat ze misschien storing hadden. Ik heb gebeld naar de klantenservice een niet zo vriendelijk meisje vertelde mij dat mijn vorige factuur een aantal dagen te laat betaald was en daardoor de mogelijkheden zijn vervallen. Ik vind dit zo niet klant vriendelijk doordat mijn moeder te horen heeft gekregen dat ze borst kk heeft is mij deze betaling even door het hoofd geschoten maar het meisje aan de telefoon had totaal geen begrip als ze in de computer had gekeken kon ze zien dat ik al jaren netjes betaal en een bestel limiet had van 4900 euro. Ik ben geen oplichter.

De oplossing

oplossing die ik wil Dat ik weer gewoon achteraf en gespreid kan betalen zoals altijd mogelijk was ik vraag er ook niet om dat mijn moeder borst kk krijgt en de rekening daardoor iets later betaald is inde geschiedenis kunt u zien dat ik nooit problemen met jullie gehad heb en mijn verplichtingen netjes ben nagekomen

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    We hebben contact met u opgenomen.

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen