Klacht Wehkamp.nl: betaling wehkamp

Klachtnummer
# 102856
Gebruiker
kim83
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 27 februari een bestelling gedaan, alleen is het fout gegaan met de betaling. Ik had de jas wel betaald maar, de bestelling is in mijn winkelmandje blijven zitten. Ik heb wehkamp opgebeld en die hebben mijn beloofd dat ze de bestelling in orde zouden maken. Hier wacht ik nu nog steeds op. hun zeiden dat het lag aan een nieuw finacieel systeem en dat ik mijn geld zou terug krijgen en de bestelling zou geanuleerd worden. Een maand later heb ik nog steeds mijn geld niet retour terwijl ik al meerdere malen heb gebeld en zei mij beloven het geld terug te storten.

De oplossing

mijn geld terug en mijn belkosten van €5,00 inmiddels

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Excuses dat u niet goed bent geholpen.
    U heeft vorige week een reactie van ons gekregen.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam
    wehkamp.nl

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?