Klacht Wehkamp.nl: Betreft de bkr registratie die ik graag verwijderd zie.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 393263
Gebruiker
Debster79
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Betreft : bkr registratie .

Onderstaande heb ik per e-mail ook verstuurd naar Wehkamp.

Betreft: klacht tegen registratie door Wehkamp Finance B.V.


Geachte heer, mevrouw,

Hierbij teken ik bezwaar aan tegen een registratie die heeft plaatsgevonden door
Wehkamp Finance B.V. op mijn naam in het Centraal Krediet Informatiesysteem.

De klacht betreft specifiek de registratie van doorlopend krediet met contractnummer .............

Ik ben het niet eens met vermelding van een achterstandscodering (A-2)
dit omdat dit al een oude registratie bevat die inmiddels allang opgelost is.
En daar deze ontstaan is in een situatie waar ik toen in zat en dit een moment opname was, die zich allang niet meer zo voor doet.
En mijn situatie wat betreft financiën allang gezond is en dit alweer jaren geleden is.

En aangezien we graag verder zouden in de toekomst op wat de financieel mogendheden zijn betreffende kopen van woning ect, zou het erg fijn zijn als de registratie te niet gedaan kan worden.

Ik verzoek de Geschillencommissie om deze klacht in behandeling te nemen en mij over het verdere verloop van de behandeling te informeren.

Met vriendelijke groet,

D.A.Hitzert-Hoekstra

De oplossing

Het zou ontzettend fijn zijn als de registratie verwijderd kan worden dan al niet een herstel code verkrijgen.

5 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemorgen,

    Zou je de klacht kort willen omschrijven en je klantnummer of je e-mailadres + geboortedatum willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan kunnen wij kijken wat wij voor je kunnen betekenen.

    Met vriendelijke groet,

    webcareteam Wehkamp
  2. Auteur
    Debster79
    Datum
    Ik heb de mail doorgestuurd naar boven genoemde e-mail adres.
    En ben in afwachting van het antwoord.
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemiddag,

    Ik heb gereageerd op uw e-mail.

    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Wehkamp
  4. Auteur
    Debster79
    Datum
    Zoals ik begrepen heb, is mijn mail doorgestuurd naar de des betreffende afdeling ,en krijg ik zo spoedig mogelijk antwoord, alvast bedankt voor deze doorvoering.
  5. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedenavond,

    Dat is correct!

    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Wehkamp

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Debster79
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb tot nu toe nog niet een uitsluitsel.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen