Klacht Wehkamp.nl: Bewust schoenen met vlekken versturen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 596318
Gebruiker
Marlies Rengers
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb besteld waar een vlek in zat. Deze heb ik geretourneerd. Vervolgens bestel ik hetzelfde soort schoenen nogmaals en krijg ik precies dezelfde schoenen met dezelfde vlek. Schoenen waarvan je weet dat er een vlek in zit bewust naar je klanten toesturen in de hoop dat je de klant voor dat hoge bedrag kan misleiden. Wehkamp, schaam je! Wel eens eerder dergelijke taferelen meegemaakt, maar dit is de druppel. De laatste keer dat ik bij wehkamp bestel.

Gewenste oplossing

Met een passende oplossing komen.
Geboden oplossing
Te gĂȘnant voor woorden hoe Wehkamp omgaat met haar klanten. Het, op zijn zachtst gezegd, niet deugdzame bedrijf komt niet met een oplossing. Het enige wat Wehkamp kan bieden is dat je zelf je probleem maar op moet lossen en dat het bedrijf niet verantwoordelijk is voor de problemen. Dit kan echt niet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemorgen,

    Wat jammer dat u tot twee keer toe schoenen met een vlek heeft ontvangen. Dit lijkt mij niet helemaal de bedoeling zijn geweest, excuses. Zou een kopie van uw klacht willen mailen, tezamen met uw klantnummer en geboortedatum naar socialmedia@wehkamp.nl? Zodra we uw mail hebben ontvangen, zullen we deze in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Wehkamp

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen