Opgelost door Wehkamp.nl: bezorging wasmachine door Wehkamp half werk

ellen

Als opa en oma wilden wij onze dochter verrassen met een goede (dure) wasmachine. Op do. 18/12/2014 (de dag na de bestelling bij Wehkamp) werd deze bezorgd. Hoewel vantevoren toegezegd werd door de bezorgers dat zij de oude wasmachine mee zouden nemen (voorwaarden), hebben zij dat nagelaten, zogenaamd omdat er nog water in zou zitten, en dat de plek moeilijk bereikbaar was. Dom genoeg, heeft mijn man (opa) wel voor bezorging getekend. Maar wij zijn niet tevreden over de bezorging en aflevering. Er is in het verleden wel meer een wasmachine bezorgd (b.v. door BCC en Mediamarkt), maar nooit waren hier problemen over. Nooit werd er ook beweerd dat er water zou zitten in de oude machine of dat de wastafel in de weg stond. Melding bij Wehkamp heeft niets opgeleverd. Wij hebben ons vertrouwen in Wehkamp direct al verloren. Wij zullen NOOIT meer iets bij Wehkamp bestellen.

Alsnog verwijderen van oude wasmachine. En plaatsing van nieuwe wasmachine.

ellen
    Een bedrijf (verkoper) heeft juridisch een INFORMATIEPLICHT. Het is bekend, dat verkopers zich wel indekken met allerlei vaag omschreven voorwaarden, maar geen goede informatie geven, b.v. hoe je een oude wasmachine moet aanleveren. Bovenstaand filmpje van Wasmachine.nl is wel een GOED (en duidelijk) voorbeeld.
    ellen
    Verder vind ik het vreemd, dat de bezorgers c.q. vervoerders in deze moderne tijd de beschikking niet hebben van geavanceerd hulpmateriaal voor dragen en tillen van zware voorwerpen. Er bestaan toch steekwagens en (gemotoriseerde) trapsteekwagens enz. Verhuizers hebben dat vaak wel. Mijn man heeft ook een trapsteekwagen, maar helaas hebben wij die niet meegenomen naar het huis van onze dochter.
    Wehkamp.nl
    Zojuist hebben wij elkaar gesproken.Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en ik dank u dat wij toch samen tot een goede oplossing zijn gekomen.Met vriendelijke groeten,Webcareteam
    wehkamp.nl
    ellen
    Blij dat alles is opgelost dankzij deze website van Klachten kompas. Wehkamp belde op na 5 dagen en bood excuses aan voor het ongemak. Wehkamp bood aan om alsnog de bezorgers opdracht te geven de bezorgklus af te maken (oude machine verwijderen en nieuwe machine plaatsen en aansluiten). Maar dat hoefde niet meer. Onze schoonzoon heeft het maar zelf gedaan, want de was moest echt gedaan worden. En de oude machine was behoorlijk op. Dus had de buurman hulp geboden.

ellen

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?