Opgelost door Wehkamp.nl: BKR codering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 151049
Gebruiker
Ireentje
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Mijn partner en ik hebben een negatieve BKR codering. Ik heb mijn achterstand ingelopen en door de Hcodering kan ik mijn dure lening niet laten oversluiten voor een lage maandlast. Mijn partner heeft sinds 2007 een negatieve codering die eigenlijk allang weg had moeten zijn en deze staat er nog steeds , waardoor wij de dure leningen niet kunnen oversluiten. Ik heb alles geprobeerd, maar tevergeefs. Mijn codering is van Wehkamp en blijkbaar is de codering van mijn partner van Neckermann (weet het niet precies). Ik heb vandaag de bkr registratie opgevraagd om precies te zien wat het is. Kunnen jullie ons aub hiermee helpen?

Met vriendelijke groet,

Irene Fer

Gewenste oplossing

Ik wil graag de dure leningen van Wehkamp en Otto laten oversluiten door mijn eigen bank, zodat wij een lage maandlast hebben.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

5 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemiddag Irene,

    Wat een vervelende situatie zeg. Ik stuur het door naar onze financiële afdeling.

    Zodra wij bericht van ze terug hebben laten we het je natuurlijk gelijk weten.

    Met vriendelijke groet,

    webcare team wehkamp
  2. Auteur
    Ireentje
    Datum
    Beste,

    Bedankt voor de snelle reactie. Ik wacht het antwoord af van de financiële afdeling.

    MVG,

    Irene
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    We hebben u per email geïnformeerd.
  4. Auteur
    Ireentje
    Datum
    Antwoord was duidelijk
  5. Auteur
    Ireentje
    Datum
    Antwoord was duidelijk

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen