Opgelost door Wehkamp.nl: BKR codering

Ireentje

Mijn partner en ik hebben een negatieve BKR codering. Ik heb mijn achterstand ingelopen en door de Hcodering kan ik mijn dure lening niet laten oversluiten voor een lage maandlast. Mijn partner heeft sinds 2007 een negatieve codering die eigenlijk allang weg had moeten zijn en deze staat er nog steeds , waardoor wij de dure leningen niet kunnen oversluiten. Ik heb alles geprobeerd, maar tevergeefs. Mijn codering is van Wehkamp en blijkbaar is de codering van mijn partner van Neckermann (weet het niet precies). Ik heb vandaag de bkr registratie opgevraagd om precies te zien wat het is. Kunnen jullie ons aub hiermee helpen?

Irene Fer

Ik wil graag de dure leningen van Wehkamp en Otto laten oversluiten door mijn eigen bank, zodat wij een lage maandlast hebben.

Wehkamp.nl
    Goedemiddag Irene,

Wat een vervelende situatie zeg. Ik stuur het door naar onze financiële afdeling.

Zodra wij bericht van ze terug hebben laten we het je natuurlijk gelijk weten.

webcare team wehkamp
    Beste,

Bedankt voor de snelle reactie. Ik wacht het antwoord af van de financiële afdeling.

MVG,

Irene
    Wehkamp.nl
    We hebben u per email geïnformeerd.
    Antwoord was duidelijk
    Antwoord was duidelijk

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?