Opgelost door Wehkamp.nl: Blue Ray speler Kapot na 2 jaar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 36833
Gebruiker
Danieldewoeste
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Panasonic Blue Ray speler gekocht in 2011 nu al kapot Het Artikel word niet vaak gebruikt maar nu al stuk ,vind eigenlijk dat Panasonic een goed product moet maken ,
Maar hij is bij Wehkamp gekocht dus ben ik genoodzaakt de klacht bij Wehkamp te plaatsen

De oplossing

Graag Reparatie,het kan wezen dat ik een service pakket voor dit product hebt afgesloten maar daar ben ik de bon van kwijt,ik baal wel dat producten na vlak twee jaar kapot gaan terwijl ze veel langer geacht worden om mee te gaan

4 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Het spijt ons dat uw Blue Ray speler niet meer goed werkt.Onze klantenservice helpt u graag. Wilt u de klacht eerst daar melden? Telefoon (maandag - vrijdag 10.00 - 19.00 uur)
    0900 9809 (€ 0,35 pm) of via onze site Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  2. Auteur
    Danieldewoeste
    Datum
    gebeld met wehkamp .nl keurig te woord gestaan de mevrouw heeft me een linkje gestuurd ,maar het bestel nummer wat ik moet invoeren bij het linkje werkt niet ,omdat hij ouder dan twee jaar oud is ,wel 0,45 cent per minuut ,dus ben de eerste 4euro al kwijt
    kunnen jullie me het bestel nummer geven voor het linkje
    graag wil ik ook de prijs weten voor dat ik het opstuur want anders kan ik misschien beter een nieuwe kopen is wel nummer twee in 4 jaar
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    U wordt binnen enkele dagen gebeld om de klacht te bespreken.Met vriendelijke groet,
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  4. Auteur
    Danieldewoeste
    Datum
    Ben gebeld door wehkamp en ze hebben me een passende oplossing geboden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Danieldewoeste
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen