Klacht Wehkamp.nl: Brandgevaarlijke wasmachine BEKO kosten niet vergoed!

Jellema

In 2012 een wasmachine aangeschaft voor € 373,- bij onlinewebshop Wehkamp. Op de wasmachine zit een garantie van 5 jaar.Op29 augustus 2014 heeft u een eerste defect aan de wasmachine gemeldbij Asogem, de reparateur van Wehkamp. Wehkamp gaf u te kennen nieteerder een reparateur beschikbaar te hebben dan 5 september. Op 20november was de wasmachine voor de derde maal defect. Ruim €1000,- aan wasserettekosten gemaakt. Wehkamp geeft aangegeven deze gemaakte kosten niet te willen vergoeden. Voorstel gedaan aan Wehkamp, inhoudende gedeelte van de waskosten worden vergoed! Wehkamp heeft aangegeven deze kosten te vergoeden zonder bon! op 16 oktober 2014. Arrogante meneer Max Luyke heeft dossier gewoon gesloten!

Vergoeding gemaakte waskosten zonder bon zoals beloofd in mail van 16 oktober 2014!

Wehkamp.nl
    Wij zijn van mening dat de heer Luyke de zaak goed heeft afgehandeld.
    U kunt de klacht eventueel voorleggen aan :
    Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag
    Webcareteam
    wehkamp.nl
    Jellema
    De heer Luyke is aan arrogante manipulator evenals Wehkamp.
    Op 16 oktober 2014 09:42 schreef wehkamp.nl klantenservice :Geachte mevrouw ,Bedankt voor uw reactie.Ik heb contact opgenomen met de servicedienst.In uw regio was dit de eerste mogelijkheid om bij u langs te komen.Valt er een afspraak uit dan komen ze eerder bij u langs.Ik wil u tegemoet komen om een deel van de kosten van het wassen bij anderen te vergoeden.Kunt u aangeven wat deze kosten zijn?
    Wehkamp.nl
    Zoals wij u reeds eerder melden is voor ons de kwestie afgehandeld.
    U kunt de zaak voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.
    Jellema
    Op 16 oktober 2014 09:42 schreef wehkamp.nl klantenservice :Geachte mevrouw ,Bedankt voor uw reactie.Ik heb contact opgenomen met de servicedienst.In uw regio was dit de eerste mogelijkheid om bij u langs te te komen.Valt er een afspraak uit dan komen ze eerder bij u langs.Ik wil u tegemoet komen om een deel van de kosten van het wassen bij anderen te vergoeden.Kunt u aangeven wat deze kosten zijn ?
    Imogeen Sloos
    Customer Care wehkamp.nl
    www.wehkamp.nl
    Wehkamp.nl
    Zoals wij u reeds eerder melden is voor ons de kwestie afgehandeld.
    U kunt de zaak voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.
    Jellema
    Oplichtersbedrijf Wehkamp doet een belofte en komt deze vervolgens niet na. Wordt zeker vervolgd!
    Jellema
    Zoals eerdere vermeld is dit pure oplichting. Wehkamp voelt zich ongenaakbaar omdat het zo'n groot bedrijf is. De service van dit bedrijf is echter ronduit slecht! Dit bedrijf moet worden aangepakt. Het doet beloften aan klanten om deze vervolgens niet na te komen. Wees gewaarschuwd met het kopen van een huishoudelijke apparaten, want aan after sales doen ze niet!

Jellema

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?