Klacht Wehkamp.nl: Cadeubon niet geactiveerd

Klachtnummer
# 403520
Gebruiker
Mars87
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een cadeaukaart gekregen maar als ik de code invul staat er dat deze niet geactiveerd is. Dit terwijl er 50 euro op zou moeten staan.

De oplossing

Mijn bon alsnog activeren

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemiddag,

    Ik kan me voorstellen dat u graag gebruik maakt van de cadeaubon.
    Zou u een e-mail willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer en een link naar deze klacht.
    Wij zullen dit dan zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen