Klacht Wehkamp.nl: Chaos

V. Blessing

Ik heb op 30 november het volledige bedrag van 41,76 EUR voor 6 shorts per iDeal betaald.
Jullie hebben
- op 2 december 5 shorts geleverd.
- pas na vijf herinneringen op 20 januari gereageerd.
- de factuurdata verandert en zonder mijn toestemming bestellingen geannuleerd en geplaatst.
- de factuur van 1 december achteraf gemanipuleerd: Er staan nu opeens alleen 5 shorts vermeld en een prijs van 34,80 EUR. Op de originele factuur stonden 6 shorts en een bedrag van 41,76 EUR, betaald per iDeal. Zie jullie bevestiging en de bankafschrift.
- zonder mijn toestemming op mijn naam op 20 januari 1 short geannuleerd.
- zonder mijn toestemming op mijn naam op 20 januari een bestelling voor 1 short geplaatst.
- op 20 januari een factuur over 6.96 EUR gestuurd.
- op 22 januari 6,96 EUR op mijn rekening gestort.
Jullie vallen mij nu sinds weken lastig met het betalen van een factuur die al lang betaald WAS.
Ik snap er niets meer van.

Los het intern op, maar laat niet de klant jullie chaos oplossen.

Wehkamp.nl
    Beste,

Allereerst excuses voor de verwarring.

Op 30 november is inderdaad een bestelling geplaatst (6 artikelen) die volledig is betaald. Vervolgens is 1 van de artikelen blijven hangen in het systeem, waardoor er 5 geleverd zijn. De status van dat artikel is automatisch op 'geannuleerd' komen te staan. Vervolgens is het bedrag van de niet doorgekomen artikel teruggestort op jouw rekening.
    Mijn collega zag dat de bestelling niet helemaal goed was gegaan en heeft dat artikel opnieuw voor jou besteld voor dezelfde prijs. Er wordt dus gevraagd om voor dat artikel te betalen.
    Je hebt het zesde artikel dus alsnog ontvangen, terwijl het geldbedrag al teruggestort was op jouw rekening. Er wordt dus nu 1 keer gevraagd om te betalen voor een artikel die je gehouden hebt.

Met vriendelijke groet

webcareteam wehkamp
    V. Blessing
    Wehkamp speelt gewoon spelletjes.
    Eerst niet leveren, na meer dan 7 weken op één dag het ontbrekende artikel zonder toestemmimg van de klant annuleren, 6,96 EUR aan de klant overmaken, zonder toestemming van de klant een nieuwe bestelling plaatsen, het artikel toesturen en de betaling van 6,96 EUR eisen.
    Als de klant het spelletje niet begrijpt van geen kwaad bewust zijn.
    Een professioneel bedrijf had gewoon snel zonder gedoe, met name voor de klant, de rest van de bestelling toegestuurd.
    Wehkamp.nl
    Goedemorgen,

Wij vinden het erg vervelend dat de bestelling die je geplaatst hebt niet in een keer goed is bezorgd. Wegens een storing is een artikel niet goed doorgekomen waardoor wij deze moesten annuleren en opnieuw bestellen zodat deze alsnog bij je geleverd kon worden. Omdat je de betaling vooraf hebt gedaan zijn wij verplicht deze terug te storten. Door het opnieuw bestellen van het artikel is er een nieuwe factuur gestuurd waarmee je het bedrag wat was terug gestort opnieuw kon betalen. Ik zie op je account dat alles nu is geregeld. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.

webcareteam wehkamp
    V. Blessing
    Wehkamp doet gewoon wat ze willen, ik koop nooit meer iets bij dit bedrijf.
    V. Blessing
    Wehkamp doet gewoon wat ze willen, ik koop nooit meer iets bij dit bedrijf.

V. Blessing

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?