Klacht Wehkamp.nl: Defect apparaat geleverd !

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 132530
Gebruiker
dimakla
Datum
3 reacties

Details

De klacht

15-9 Koffiemachine besteld
16-9 Koffiemachine geleverd maar apparaat blijkt defect
Klantenservice: apparaat wordt opgehaald
17-9 Koffiemachine opgehaald
Klantenservice gebeld: wij willen geen gerepareerd apparaat maar een nieuwe!
Antw. : Bij weer afleveren apparaat weigeren. Was verkeerd advies bij eerste contact met klantenserv.!! Hadden direct een nieuwe moeten ontvangen.
3-10 DHL!!! Dus apparaat geweigerd (staat op T&T als afgeleverd???)
6-10 Ja hoor DHL!!! Wederom geweigerd (en wederom afgeleverd???) Ook met stift nu duidelijk op de doos gezet!!!
DHL weet niet hoe een retourpakket werkt???
Conclusie: géén apparaat, veel telefoonkosten en ergernis en géén koffie,
Antwoorden klantenservice Wehkamp veelal: "tja, dat weet ik niet"
Nu constant herinneringen dat we moeten betalen!!!

De oplossing

Creditering factuur!!!!!

En in ieder geval GEEN nieuw apparaat meer.
Inmiddels voorzien door een firma met verstand van zaken !!!

3 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemiddag Dick,

    Allereerst onze excuses dat de klacht op de koffiemachine nog niet opgelost is.

    Uit je bericht begrijpen we dat het pakket op 6 oktober jl. opnieuw geweigerd is, klopt dat?

    Ik stel voor dat we deze kwestie doorsturen naar de desbetreffen afdeling om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

    Zou je een e-mail willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin je klantgegevens + een korte klachtomschrijving? Dan zullen we deze naar hen doorsturen.

    We wachten je e-mail af en wensen je nog een fijne dag.

    Met vriendelijke groet,

    webcareteam wehkamp.nl
  2. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedenmiddag Dick,

    Inmiddels hebben wij de koffiemachine in mindering gebracht op het openstaande factuur. Als je inlogd op je account, kun je dit ook meteen zien!

    Nogmaals excuses voor het ontstane ongemak en een fijne dag verder.

    Met vriendelijke groet,

    webcareteam wehkamp.nl
  3. Auteur
    dimakla
    Datum
    Had eenvoudiger en met minder ergernis kunnen gaan als jullie klantenservice beter was opgeleid!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
dimakla
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen