Opgelost door Wehkamp.nl: Defecte Beko wasmachine, koolborstels?

EB

Op 27 februari 2013 heb ik een beko wasmachine gekocht met 2 jaar fabrieksgarantie, door wehkamp aangevuld tot 5 jaar volledige garantie. Afgelopen week functioneerde de machine opeens niet meer. Er is sprake van normaal gebruik binnen een gezinssituatie. Wehkamp/beko doen zaken met asogem. Dit bedrijf gaf telefonisch aan dat waarschijnlijk de koolborstels zijn versle-ten en dat dit niet onder de garantie valt. In de garantievoorwaarden van beko is echter geen uitsluiting van de garantie voor koolborstels terug te vinden. Hiermee is de stelling dat de koolborstels niet onder de garantie vallen onjuist en handelen Wehkamp / asogem onrechtmatig. A.s. Woensdag (16-12-15) komt asogem monteur langs voor reparatie.

Kosteloze vervanging indien koolborstels defect blijken
Of
Ontbinding van koopovereenkomst en retourneren aankoopbedrag

Wehkamp.nl
    Goedemiddag Eric,

Wat vervelend om te horen dat volgens de reparatiedienst de wasmachine buiten de garantie valt.

We hebben navraag gedaan wat we voor je kunnen doen. Wanneer de monteur langskomt en je een factuur ontvangt, kun je deze dan doorsturen naar socialmedia@wehkamp.nl ovv je klantnummer en dit gesprek? Wij zullen deze dan doorsturen naar onze backoffice.

Met vriendelijke groeten,
    webcareteam wehkamp
    EB
    Tegen de verwachting in bleek een module defect. Deze is vervangen en de wasmachine werkt weer naar behoren.

EB

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?