Klacht Wehkamp.nl: Desktop-PC besteld ondeugdelijk product

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 370653
Gebruiker
Goku01
Datum
1 reactie

Details

De klacht

7 juni 2019 een bestelling geplaatst, keurig op tijd gekregen op 8 juni 2019.
Helaas had ik gezien dat de label van het pakket al gebroken was (waar tevens ook direct het product in zit). Het ging om een bestelling van €2299. Direct contact opgenomen met de klantenservice, het ging blijkbaar om een product die al eerder retour terug was gekomen volgens de klantenservice. Ik vond het niet erg want het zag er keurig uit, maar helaas nadat ik de computer aan probeerde te zetten bleek die niet aan te gaan. Direct dus mijn retour aangemeld omdat ik toch een nieuw product of mijn geld terug wil.

De oplossing

Gebruik maken van Wet op Koopafstand.

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Wij hebben jouw klacht al op meerdere klachtensites in behandeling genomen. Vriendelijk vragen wij jou om via die weg te reageren, om miscommunicatie te voorkomen.

    Met vriendelijke groet,

    Webcareteam Wehkamp

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Goku01
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog steeds geen reactie ontvangen!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen