Klacht Wehkamp.nl: Dramatische Service van Wehkamp
Details
De klacht
Op 13 augustus 2015 kocht ik bij u een Asus laptop TP500LN-DN109H Transformer book.Mijns inziens is er sprake van een ondeugdelijk product en ik verzoek u vriendelijk mijn geld te retourneren!! IK HEB NAMELIJK DE LAPTOP AL 2 KEER AANGEBODEN TER REPARATIE EN HEB VAN DE 6 MAANDEN 2,5 MAAND ME LAPTOP MOETEN MISSEN!!!!!
Ik ben er helemaal klaar mee en ben bereid geweest om jullie nog een kans te geven. Vooruit 1 keer iets kapot kan gebeuren maar 2 keer en vervolgens nu inmiddels een 3e keer in 6 maanden gaat te ver! Het is geen pakje boter dat ik voor €1 heb gekocht,. Het gaat hier om bijna €900!!
Ik hoef geen reparatie meer, ik hoef geen vervangende laptop ik heb hier totaal geen vertrouwen meer in
U bent in gebreke en heb ik het recht de koopovereenkomst te ontbinden. Ik retourneer dan het product. Ik verwacht mijn aankoopbedrag dan terstond terug te ontvangen.
De oplossing
GELD TERUG!! AL 2 keer aangeboden voor reparatie. Geen resultaat het is een ondeugdelijk product!!Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.