Klacht Wehkamp.nl: Dramatische Service van Wehkamp

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 156588
Gebruiker
Daniellvan enk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 13 augustus 2015 kocht ik bij u een Asus laptop TP500LN-DN109H Transformer book.

Mijns inziens is er sprake van een ondeugdelijk product en ik verzoek u vriendelijk mijn geld te retourneren!! IK HEB NAMELIJK DE LAPTOP AL 2 KEER AANGEBODEN TER REPARATIE EN HEB VAN DE 6 MAANDEN 2,5 MAAND ME LAPTOP MOETEN MISSEN!!!!!

Ik ben er helemaal klaar mee en ben bereid geweest om jullie nog een kans te geven. Vooruit 1 keer iets kapot kan gebeuren maar 2 keer en vervolgens nu inmiddels een 3e keer in 6 maanden gaat te ver! Het is geen pakje boter dat ik voor €1 heb gekocht,. Het gaat hier om bijna €900!!

Ik hoef geen reparatie meer, ik hoef geen vervangende laptop ik heb hier totaal geen vertrouwen meer in

U bent in gebreke en heb ik het recht de koopovereenkomst te ontbinden. Ik retourneer dan het product. Ik verwacht mijn aankoopbedrag dan terstond terug te ontvangen.

De oplossing

GELD TERUG!! AL 2 keer aangeboden voor reparatie. Geen resultaat het is een ondeugdelijk product!!

2 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemiddag,

    Wij vinden het erg vervelend dat je voor de tweede keer een klacht hebt op de laptop. Ik zie dat je deze klacht ook via social media hebt gemeld. Ik wil voorstellen de klacht via facebook af te handelen om misverstanden te voorkomen. Wij informeren je zo spoedig mogelijk.

    Met vriendelijke groet,

    webcareteam wehkamp
  2. Auteur
    Daniellvan enk
    Datum
    Geen duidelijke oplossing inmiddels na veel bellen en mailen toch een oplossing gevonden me geld terug

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Daniellvan enk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen