Klacht Wehkamp.nl: Enorme transportschade

Klachtnummer
# 339089
Gebruiker
Glenn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Enorme transportschade aan de wasmachine.
Gekocht in Juli.

De wasmachine heeft al die tijd met de verpakking droog en netjes opgeslagen gestaan in de kelder door een verbouwing.

Twee weken geleden had ik eindelijk de wasmachine willen gebruiken.
Ik haalde de piepschuim en het plastic eraf wilde de wasmachine op zijn plek zetten, maar die stond helemaal scheef.

Door rond te kijken naar de wasmachine zag ik enorme deuk aan de onderzijde te danken aan het transport/ vervoeren van de wasmachine.
Dit was niet te zien aan de verpakking.
Ik heb de wasmachine nog steeds ongebruikt staan.

De oplossing

De wasmachine omruilen of een goede korting.
De aangeboden € 65,- heb ik er niet voor over.
Het kan zijn dat die door de enorme deuk zelfs niet meer zal kunnen werken.

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemorgen,

    Wat ontzettend vervelend om te lezen dat bij het uitpakken van de wasmachine, deze beschadigd is.

    Graag kijken wij met jou mee naar een passende oplossing.
    Zou je ons jouw klantnummer of e-mailadres en een korte omschrijving van de klacht willen e-mailen naar: socialmedia@wehkamp.nl?

    Wanneer wij de e-mail hebben ontvangen, nemen wij de klacht zo snel mogelijk in behandeling.

    Met vriendelijke groet,

    Webcareteam Wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen