Opgelost door Wehkamp.nl: Foute BKR

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 157922
Gebruiker
erwin
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Meerdere mails gestuurd inzake negatieve BKR van mijn vrouw uit 2007.Gebeld meerdere malen allerlei stukken opgevraagd waaruit blijkt dat er een aantal 2 artikel nooit geleverd of retour zijn gestuurd dat men weldegelijk wist wat er aan de hand was.
Dat wij het graag opgelost willen zien en er samen uit willen komen.

De oplossing

Verwijdering BKR de geschillencommissie is geen optie aangezien zij niet onpartijdig is en wij dan moeten afzien van procederen.

3 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Beste Erwin,

    Vervelend om te lezen dat er een BKR registratie is voor artikelen die niet geleverd of geretourneerd zijn.
    Zou je ons een mail kunnen sturen naar: socialmedia@wehkamp.nl met daarin de bestelnummers van de artikelen? We hopen je op deze manier te kunnen helpen.

    Alvast bedankt voor de genomen moeite.

    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam wehkamp
  2. Auteur
    erwin
    Datum
    Ze hebben ons echt geholpen de notering is verwijderd onze dank is groot.
  3. Auteur
    erwin
    Datum
    Keurig te woord gestaan en netjes afgehandeld super.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
erwin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen