Opgelost door Wehkamp.nl: Galaxy GP360 blijkt GP360F wat Brits toestel is en niet te repareren.

Mies

Scherm Samsung Galaxy GP360 ging kapot.Toch werkte het toestel nog goed.
Ervan uitgaande geen garantie had op kapot scherm: toestel bij lokale winke gebracht. Bij vervangen scherm is lcd kapot gegaan. Ter compensatie zou winkel lcd op hun kosten repareren.
Toen onderdeel lcd binnen was, bleek het niet compatible met toestel omdat het niet GP360 is, maar GP360F een Brits toestel; daavoor is juiste onderdeel niet te krijgen.
Vervolgens contact met Wehkamp en zij zeiden mij toestel op te sturen en voor eigen kosten te laten repareren bij Wehkamp, maar is geen optie, omdat toestel niet op tijd terug is (reden bij Wehkamp bekend, niet voor publicatie).
Aangezien het dus om ander toestel gaat dan ik dacht =dwaling, hoopte ik op coulance en Wehk mij voor geleden schade geldcompensatie zou geven.
Ondanks dat ik niet een GP360 heb ontvangen, wil men mij niet tegemoetkomen en moet ik ruim binnen garantieperiode een nieuw toestel kopen.

Geldelijke compensatie/tegemoetkoming. Bv 65 euro het bedrag dat ik kwijt was geweest aan het repareren van het scherm.

Wehkamp.nl
    Beste mevrouw Pijl,

Wat vervelend dat het allemaal zo gelopen is zeg. Ik heb het doorgestuurd naar onze backoffice.

Zodra wij antwoord van ze terug hebben, laten wij het je gelijk weten.

Fijne avond verder.

Webcareteam Wehkamp
    krijgt vervolg
    Mies
    Wehkamp heeft klacht snel en naar tevredenheid opgelost.

Mies

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?