Opgelost door Wehkamp.nl: Galaxy GP360 blijkt GP360F wat Brits toestel is en niet te repareren.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 162600
Gebruiker
Mies
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Scherm Samsung Galaxy GP360 ging kapot.Toch werkte het toestel nog goed.
Ervan uitgaande geen garantie had op kapot scherm: toestel bij lokale winke gebracht. Bij vervangen scherm is lcd kapot gegaan. Ter compensatie zou winkel lcd op hun kosten repareren.
Toen onderdeel lcd binnen was, bleek het niet compatible met toestel omdat het niet GP360 is, maar GP360F een Brits toestel; daavoor is juiste onderdeel niet te krijgen.
Vervolgens contact met Wehkamp en zij zeiden mij toestel op te sturen en voor eigen kosten te laten repareren bij Wehkamp, maar is geen optie, omdat toestel niet op tijd terug is (reden bij Wehkamp bekend, niet voor publicatie).
Aangezien het dus om ander toestel gaat dan ik dacht =dwaling, hoopte ik op coulance en Wehk mij voor geleden schade geldcompensatie zou geven.
Ondanks dat ik niet een GP360 heb ontvangen, wil men mij niet tegemoetkomen en moet ik ruim binnen garantieperiode een nieuw toestel kopen.

De oplossing

Geldelijke compensatie/tegemoetkoming. Bv 65 euro het bedrag dat ik kwijt was geweest aan het repareren van het scherm.

3 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Beste mevrouw Pijl,

    Wat vervelend dat het allemaal zo gelopen is zeg. Ik heb het doorgestuurd naar onze backoffice.

    Zodra wij antwoord van ze terug hebben, laten wij het je gelijk weten.

    Fijne avond verder.

    Met vriendelijke groet,

    Webcareteam Wehkamp
  2. Auteur
    Mies
    Datum
    krijgt vervolg
  3. Auteur
    Mies
    Datum
    Wehkamp heeft klacht snel en naar tevredenheid opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mies
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen