Opgelost door Wehkamp.nl: Garantie niet nakomen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 137945
Gebruiker
Aminbarcelona
Datum
4 reacties

Details

De klacht


Ik had een wasautomaat gekocht bij wehkamp omdat die werd aangeboden met gratis 5 jaar garantie,na 4 jaar is die nu kapot gegaan dus ik heb ze gebeld en er werd mij verteld dat ik m'n klacht via de mail moest melden,heb dat gedaan en na 2 weken niks gehoord te hebben heb ik ze weer gebeld en ze zeiden dat er iets mis was gegaan en dat ik nu binnen 3 dagen wat zou horen.

Na 5 dagen ben ik gebeld door Bosch en er werd mij verteld dat ik alles zelf moet betalen want wehkamp heeft niks vermeld over m'n garantie ,

Dus ik naar wehkmp bellen weer en eerst zeiden ze je hebt idd 5 jaar garantie maar je moet de kosten zelf betalen eerst en daarna gaan ze kijken of ik t vergoed krijg,
Ik was daar niet mee eens en werd toen door een andere collega te word gestaan en die beweerde opeens dat ik geen garantie meer had...

ze adverteren met 5 jaar gratis garantie maar dat zetten ze niet op je afleveringsbon en zodra je problemen hebt dan ontkennen ze alles!





De oplossing

Ik wil graag dat ze hun plichten nakomen,
Ze hebben mij iets verkocht met 5 jaar garantie en m'n klacht is binnen de 5 jaar
Dus snap niet waarom ze nu van alles doen om mij niet te helpen.

4 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Ik vind het erg vervelend dat er onduidelijkheid is over de garantietermijn van uw wasmachine.

    Volgens onze gegevens is de kwestie op 09-11-2015 aangemeld bij de servicedienst, binnen enkele dagen zal een medewerker van onze servicedienst contact met u opnemen.

    Vriendelijk verzoek ik u deze termijn af te wachten.
  2. Auteur
    Aminbarcelona
    Datum
    Volgens mij begrijpt u m'n probleem niet,
    Ik ben vandaag gebeld door servicedienst van Bosch en zij beweren dat er geen garantie is doorgegeven door wehkamp dus ik moet zelf de kosten betalen.
    Ik heb toen gebeld naar wehkmp en eerst werd er toegegeven dat ik idd 5 jaar garantie had maar moest eerst zelf alles betalen,ik was daar niet mee eens en kreeg toen iemand anders aan de lijn en die zei opeens dat ik geen garantie had!!
    En ze was helemaal niet behulpzaam en wou al snel ophangen!!
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Uw klacht heb ik in goede orde ontvangen.

    Ik begrijp wat u zegt en zal de kwestie verder oppakken. U kunt vandaag een inhoudelijke reactie verwachten.

    Met vriendelijke groet,
    Jenneke Beute
    wehkamp
  4. Auteur
    Aminbarcelona
    Datum
    ik ben vandaag gebeld en zeer netjes te woord gestaan door mvr beute en ze heeft mn probleem opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Aminbarcelona
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen