Opgelost door Wehkamp.nl: Gebroken las/metaal moeiheid zes (6) tuinstoelen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 93710
Gebruiker
Fred Pol
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 2 augustus 2011 hebben wij zes (6) tuinstoelen gekocht. Eerst nu blijkt bij het opruimen van de zomermaterialen, waaronder ook deze tuinstoelen, dat het ophangpunt/scharnierpunt onder de zitting is gescheurd. Bij drie stoelen is dit aan beide zijde afgebroken; las gescheurd op aluminium. Bij de overige stoelen zijn op de las al haarscheurtjes te zien en kunnen het dus eerdaags ook begeven.
Graag verneem ik wat we hieraan kunnen doen.

Met vriendelijke groet,
F. Pol,

Gewenste oplossing

Na veel e-mail verkeer, kwam Wehkamp dat er geen garantie meer is en dat dit, gezien de prijs/kwaliteit geen garantie is. We kunnen een vergoeding krijgen via een tegoed bon van € 20,== . Dit is een duidelijke fabrieksfout. Alle las-punten op dezelfde plaats, onder zitting, bij alle zes stoelen breken of gaan binnenkort breken. Te zien aan las scheuren.
Is m.i. zuiver een constructie fout. Wehkamp moet hiervoor bij de leverantier/fabriek zijn voor deze klacht. Zij doen dit af met: "garantie voorbij, jammer"
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    U ontvangt nog een reactie van onze klantenservice op uw laatst verzonden
    e-mail.
    Met vriendelijk groet,
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  2. Auteur
    Fred Pol
    Datum
    Na telefonisch contact met Wehkamp in overleg tot een redelijke vergoeding gekomen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen