Opgelost door Wehkamp.nl: Geen bestelling geplaatst.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 126207
Gebruiker
Ihssaneboulaayon
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik had afgelopen vrijdag vòòr 23:00u een grafische rekenmachine besteld. Nu is het al maandag en heb ik het nog niet binnengekregen, ook heb ik voor uit betaald via iDeal. Nu wilde ik mijn bestelling volgen onder mijn bestellingen, maar er staat aangegeven dat er geen bestelling is, terwijl ik wel een bevestigingsmailtje gekregen die vrijdag. Nu mijn vraag is: Wat is er misgegaan en wanneer krijg ik mijn rekenmachine binnen?

De oplossing

Ik zou graag willen weten of ik mijn rekenmachine nog binnenkrijg, en anders graag mijn geld terug.

2 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedendag,

    de rekenmachine is op dit moment nog niet voorradig, je ontvangt bericht zodra deze geleverd kan worden. De vooruitbetaling wordt aan je teruggestort. Zodra de rekenmachine geleverd is ontvang je opnieuw een factuur die je dan kunt voldoen.

    Ik vertrouw erop je voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    webcareteam wehkamp.nl
  2. Auteur
    Ihssaneboulaayon
    Datum
    Goede service

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ihssaneboulaayon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen