Klacht Wehkamp.nl: Geen coulance regeling

Klachtnummer
# 384546
Gebruiker
Patje
Datum
12 reacties

Details

De klacht

KrupsEA815E70/70H SERIENUMMER: 3716 ARTIKELNUMMER: 786063
> AANKOOPDATUM: 26 mei 2017 deze is 3 maanden kapot gegaan met reparatiekosten van 155.00 euro , contact gehad met wehkamp hierover,geen coulange mogelijk moet hier contact mee opnemen met krups dacht dat wehkamp de verkopende partij is en deze dit.moet regelen

De oplossing

Mogelijk een coulance regeling aan gezien dat het apparaat 3 maanden uit de garantie is toestel is normaal gebruikt mag aannemen dat deze langer meegaat dan 2 jaar en 3 maanden

12 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemorgen,

    Wat vervelend dat het artikel net na de garantie kapot ging. Ik kan me voorstellen dat je graag een tegemoetkoming zou zien. Zou je jouw postcode + huisnummer, geboortedatum en korte omschrijving van de klacht willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Wij pakken dan jouw gegevens erbij en gaan kijken wat we voor jou kunnen betekenen.

    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Wehkamp
  2. Auteur
    Patje
    Datum
    beste
    betreft mijn gegevens:
    klantnummer is 72933477
    Postcode 4535cx huisnummer 42
    geboortedatum 15-12-1968
    Naam Patrick Dees
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemiddag,

    Ik wil je vragen om jouw gegevens te mailen naar ons. Dit omdat jouw gegevens nu openbaar staan en dit niet veilig is.

    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Wehkamp
  4. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedenavond,

    Hartelijk dank voor je bericht. Wij hebben per email gereageerd op je klacht. Wij zullen je verder via email op de hoogte houden.

    Met vriendelijke groet,
    Webcare team wehkamp.
  5. Auteur
    Patje
    Datum
    Wacht nog op antwoord laatste mail ontvangen vorige week zondag,dus nog geen oplossing gevonden
  6. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemiddag. Nogmaals bedankt voor je bericht. Wij hebben de kwestie aan de hand van eerder contact intern uit staan en komen daar na het weekend graag bij je op terug.

    Met vriendelijke groet,
    Webcare team wehkamp
  7. Auteur
    Patje
    Datum
    Wacht nog op antwoord zou deze week iets moeten horen kreeg ik afgelopen weekend te horen
  8. Auteur
    Patje
    Datum
    Wacht nog op antwoord zou deze week iets moeten horen kreeg ik afgelopen weekend te horen
  9. Auteur
    Patje
    Datum
    Helaas niks vernomen weer een week verder,zou volgens jullie na vorige weekend deze week bericht krijgen
  10. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedenavond,

    Zoals gezegd zijn we ermee bezig. We komen er inderdaad na dit weekend op terug!

    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Wehkamp
  11. Auteur
    Patje
    Datum
    Dit antwoord kreeg ik vorige week ook al na het weekend komen we erop terug intussen zijn we weeral een weekend verder🤔
  12. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemiddag,

    we hebben jou vandaag een mail gestuurd met verdere informatie!

    Met vriendelijke groet,

    Webcareteam Wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen