Klacht Wehkamp.nl: Geen coulance regeling

KrupsEA815E70/70H SERIENUMMER: 3716 ARTIKELNUMMER: 786063
> AANKOOPDATUM: 26 mei 2017 deze is 3 maanden kapot gegaan met reparatiekosten van 155.00 euro , contact gehad met wehkamp hierover,geen coulange mogelijk moet hier contact mee opnemen met krups dacht dat wehkamp de verkopende partij is en deze dit.moet regelen

Mogelijk een coulance regeling aan gezien dat het apparaat 3 maanden uit de garantie is toestel is normaal gebruikt mag aannemen dat deze langer meegaat dan 2 jaar en 3 maanden

Goedemorgen,

Wat vervelend dat het artikel net na de garantie kapot ging. Ik kan me voorstellen dat je graag een tegemoetkoming zou zien. Zou je jouw postcode + huisnummer, geboortedatum en korte omschrijving van de klacht willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Wij pakken dan jouw gegevens erbij en gaan kijken wat we voor jou kunnen betekenen.

beste
    betreft mijn gegevens:
    klantnummer is 72933477
    Postcode 4535cx huisnummer 42
    geboortedatum 15-12-1968
    Naam Patrick Dees
    Goedemiddag,

Ik wil je vragen om jouw gegevens te mailen naar ons. Dit omdat jouw gegevens nu openbaar staan en dit niet veilig is.

Goedenavond,

Hartelijk dank voor je bericht. Wij hebben per email gereageerd op je klacht. Wij zullen je verder via email op de hoogte houden.

Webcare team wehkamp.
    Patje
    Wacht nog op antwoord laatste mail ontvangen vorige week zondag,dus nog geen oplossing gevonden
    Wehkamp.nl
    Goedemiddag. Nogmaals bedankt voor je bericht. Wij hebben de kwestie aan de hand van eerder contact intern uit staan en komen daar na het weekend graag bij je op terug.

Webcare team wehkamp
    Patje
    Wacht nog op antwoord zou deze week iets moeten horen kreeg ik afgelopen weekend te horen
    Patje
    Helaas niks vernomen weer een week verder,zou volgens jullie na vorige weekend deze week bericht krijgen
    Goedenavond,

Zoals gezegd zijn we ermee bezig. We komen er inderdaad na dit weekend op terug!

Patje
    Dit antwoord kreeg ik vorige week ook al na het weekend komen we erop terug intussen zijn we weeral een weekend verder🤔
    Goedemiddag,

we hebben jou vandaag een mail gestuurd met verdere informatie!

Webcareteam Wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?