Klacht Wehkamp.nl: Geen geld retour

H.

Op 9 februari 2015 heb ik een kledingartikel geretourneerd en sindsdien ben ik bezig om het bedrag van € 59,95 terug te krijgen van de Wehkamp. Ik heb diverse malen gemaild en diverse keren gebeld en steeds wordt gezegd, dat het bedrag nu echt wordt overgemaakt. Elke keer bellen kost standaard een euro per gesprek. Vorige week was de laatste keer en nog steeds heb ik het bedrag niet terug. Ik vind het werkelijk schan-da-lig! Het lijkt erop dat de Wehkamp de lage rente probeert te compenseren met inkomsten uit telefoonopbrengsten!

Gewoon mijn geld terug en een compensatie voor de gemaakte kosten!

Wehkamp.nl
    Hoi J. Buhler,Wat vervelend dat het geld nog steeds niet teruggestort is. Ik heb het nagekeken en zie dat het inderdaad nog steeds als tegoed geregistreerd staat. Mijn excuses voor het ongemak. Dit zal z.s.m. alsnog teruggestort worden. Om je enigszins tegemoet te komen in het ongemak en de telefoonkosten, heb ik je een cadeaubon ter waarde van 25 euro verstuurd per mail.Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Wehkamp.nl
    H.
    Tot op heden heb ik het bedrag van € 59,95 nog steeds niet retour ontvangen. op 29-04-2015 meldde de Wehkamp ons, dat het bedrag zo spoedig mogelijk wordt overgemaakt. Dit bedrag staat nog steeds open op mijn Wehkamp account. Kennelijk gebeurt er gewoon niets.
    Wehkamp.nl
    Goedenavond,Onze excuses dat het bedrag nog niet teruggestort is.Er is zojuist nogmaals een melding weggelegd voor de financiële afdeling om het geld zo spoedig mogelijk terug te storten op uw rekening.Vriendelijk vraag ik u dit af te wachten.
    H.
    Deze melding is al zo vaak gedaan dat ik de tel kwijt ben. Dus veel vertrouwen heb ik er niet in. Het is iedere keer.......zsm maken we het bedrag over en wacht u dit even af.
    Maar het is wachten wachten wachten. Het voelt of je aan het lijntje gehouden wordt en niet serieus genomen wordt.
    Wehkamp.nl
    Goedendag, Ik verwacht dat u de betaling in de loop van volgende week op uw rekening kunt verwachten. Mocht u eind volgende week nog geen betaling hebben ontvangen op uw rekening dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Wehkamp.nl webcareteam
    H.
    Inmiddels wéééééér een week verder en HELAAS geen stap verder. Lijkt erg moeilijk om geld terug te storten. Dit duurt nu al ruim 3 maanden!!! Kunt u eens eerlijk en concreet aangegeven, waarom dit zo lang moet duren en waarom uw toezeggingen niet worden nagekomen?
    Ik ben het echt spuugzat!
    Wehkamp.nl
    Excuses dat het nog niet teruggestort is.Afgelopen woensdag (13 mei) is de terugbetaling klaargezet en deze zal binnen 5 werkdagen alsnog op uw rekening gestort worden. Ik wil u vragen dit af te wachten.
    Dat zal wel: Mijn tegoed bij Wehkamp is nog steeds -59.95
    Dus er gebeurt gewoon niks
    Wehkamp.nl
    Het geld staat binnen 5 werkdagen op uw rekening. Dat is uiterlijk donderdag 21 mei.
    H.
    Eindelijk na 3,5 maand is het geld terug gestort. Nog steeds geen idee waarom dit zo lang geduurd heeft.
    Een nieuwe bestelling plaatsen bij Wehkamp zou ik niet meer doen.......
    H.
    Heeft veel te lang geduurd voor het opgelost werd. Zeker nadat steeds werd gezegd dat het geregeld zou worden.....

H.

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?