Opgelost door Wehkamp.nl: Geld niet terug na retour product

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 29392
Gebruiker
ksvdswart
Datum
2 reacties

Details

Klacht

eind april heb ik een broek besteld bij wehkamp.nl toen het pakketje binnen kwam bleek t de verkeerde kleur. ik heb het pakket gelijk retour gezonden op 1 mei. na 2 weken vroeg ik mij af waar het geld bleef dus ik besloot te bellen. de klantenservice vertelde mij dat elke maand op de 20ste de verwerkingsdatum is dus na 20 mei zou ik mijn geld terug zien. die week ging ik op vakantie. na mijn vakantie bleek dat het geld nog steeds niet terug gestort was. inmiddels was het al 1 juni. ik besloot om nog een keer te bellen. ze boden hun excuses aan en vertelde mij dat binnen 5 werkdagen het geld op mijn rekening zou komen. dat gebeurde niet. ik besloot te mailen omdat mijn telefoonrekening met 10euro verhoogd was. weer boden ze excuses aan en vertelde ze me WEER dat het binnen 5 dagen op mijn rekening zou komen. en weer gebeurde het niet. ik heb nog 2 keer een mail gestuurd en alle 2 de keren zou het er binnen 5 dagen zijn wat niet het geval was!

Gewenste oplossing

Mij werd in het eerste mailtje een tegoedbon ter waarde van 5 euro beloofd vanwege alle telefoonkosten die ik gemaakt had. die tegoedbon heb ik nooit ontvangen. maar wat ik sowieso wil is dat mijn geld zo snel mogelijk op mijn rekening komt.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Afdeling Finance heeft inmiddels contact opgenomen en alsnog restitutie geregeld.Met vriendelijke groet en excuses,
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  2. Auteur
    ksvdswart
    Datum
    ik heb het geld terug gekregen en ook een vergoeding voor de telefoonkosten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen