Opgelost door Wehkamp.nl: Gespreid betalen / balansrekening verwijderd

DJvD

Al jaren lid van wehkamp, deel likes met 5000 vrienden op facebook en geef altijd mond op mond reklame.Dit weekend via Wehkamp 300 euro besteld bij moneyathome.Nu is het zo dat ik 4000 euro krediet had en die is nu in een keer verdwenen.
Mijn salaris is minder dat begrijp ik, maar ik heb hier niet eens een brief over gekregen, alleen een email met het volgende:
Je rekening staat voor je klaar Met deze digitale rekening heb je een actueel overzicht van je bestellingen en kan je het termijnbedrag direct betalen met iDEAL. We verzoeken je het verschuldigde bedrag binnen één week aan ons te betalen.
Dit is natuurlijk raar om te zien, maar na gesproken te hebben met customer care wordt mij verteld dat ik het wel in termijnen mag betalen, ze weten niet wanneer ik mijn krediet terug krijg en ze zeggen dat de email niet klopt, maar de toezegging heb ik mondeling niet schriftelijk!
Ze hebben nu op basis van verkeerde info bij money@home mijn krediet opgeheven!
Ik wil mijn krediet terug

Een telefoontje van de wehkamp met een kredietaanpassing misschien, maar zowieso 1000 euro, want ik kan dat makkelijk betalen en ik vind dat mijn salaris misschien laag is, maar er wordt niet gekeken naar het feit dat ik spaarcenten heb en een koophuis die ik zo zou kunnen verkopen als ik echt crisis had!!
Ik had net een Ipad air besteld en als ik mijn krediet terug heb wil ik deze bestellen ondanks dat de ipad dan alweer uitverkocht is, ik had deze namelijk morgen al in huis gehad.
Wehkamp kan in het verleden kijken of ik een trouwe klant ben en dubieus wat dus niet het geval is bij mij! Ik heb gewoon een vieze smaak gekregen van dit en het vreemde is dat ik bij andere winkels gewoon krediet kan aanvragen of een telefoonabonnement kan afsluiten. Mensen met een WWB, WW of pensioen kunnen dus nooit bij wehkamp gespreid betalen? en als je in die situatie terecht komt ben je je krediet kwijt en moet je het restant in 1 keer betalen? Gaarne een oplossing!

Wehkamp.nl
    Ik heb inmiddels gehoord dat u gisteren bent benaderd door één van mijn collega's die deze kwestie naar hopelijk volle tevredenheid voor u heeft afgehandeld. Met vriendelijke groeten,
    Webcare team Wehkamp.nl
    DJvD
    Geachte heer/mevrouw,Ik heb zelf de wehkamp benaderd om deze vraag te stellen en de enige duidelijkheid is dat ik het restant in termijnen kan betalen en dat is op zich geen probleem, ik kan het ook in 1 keer betalen, maar ik vertrek volgende week weer naar het buitenland en wil weten wanneer mijn krediet terug is zodat ik een ipad air kan bestellen en zojuist weer gekeken op wehkamp en mijn bestedingsruimte is nog steeds 0. Bij Neckermann profiel aangemaakt en wel krediet??
    Wehkamp.nl
    Bedankt voor uw reactie. Ik heb u vraag nog een keer doorgezonden naar de financiële afdeling.
    Webcareteam
    wehkamp.nl
    Wehkamp.nl
    U heeft inmiddels gesproken met mijn collega van de financiële afdeling en ik heb begrepen dat de kwestie is opgelost.
    Bedankt voor uw medewerking.
    Webcareteam
    wehkamp.nl
    DJvD
    Beste teamleden,Iemand heeft mij vandaag gebeld en mij verteld dat het probleem ondertussen is opgelost.
    Zojuist heb ik een bestelling gedaan en alles ging prima. De Ipad air is niet meer nodig, helaas heb ik nu alleen de 16GB versie omdat de andere versie zoals ik al dacht weg is :(
    Ik moet zeggen, het is redelijk snel opgelost aan jullie zijde en ik ben tevens blij dat klachtenkompas bestaat.
    MvG,
    DvD

DJvD

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?