Klacht Wehkamp.nl: Het niet willen terugnemen van een kapot apparaat binnen de garantietermijn van de leverancier

E.R. Peters

Ik heb een tunturi cardio Fit r30 roeitrainer. Nu is deze na 1,5 jaar kapot en wehkamp geeft aan dat de garantietermijn is verlopen. Echter Tunturi geeft aan de garantietermijn 2 jaar is. Na telefonisch contact met Tunturi geven ze aan dat Wehkamp het apparaat terug moet nemen en een nieuwe moet opsturen. De kosten van het nieuwe apparaat zijn voor Tunturi. (Dit gebeurt wel vaker). Nu is mijn klacht dat Wehkamp helemaal niets doet. Ik heb ze ook gevraagd om contact op te nemen met Tunturi. Dat is niet mogelijk, daarvoor hebben ze bevoegdheid niet. Ze zijn niet bereid om mee te denken om het probleem op te lossen. Daarnaast is het ook vreemd dat wehkamp andere garantietermijnen hanteren dan de leverancier waar zijde dealer van zijn.

Dat ze contact opnemen met hun leverancier om het probleem op te lossen. Daarvoor kunnen ze bellen naar de klantenservice van Tunturi

Wehkamp.nl
    Goedemiddag,

Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze klacht?
    Via die weg nemen wij deze klacht verder in behandeling.

Webcareteam Wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?