Opgelost door Wehkamp.nl: Ik blijf mail/spam ontvangen!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46586
Gebruiker
Patrick R.
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik blijf mail ontvangen ondanks de afmeldknop op de site, contact met Wehkamp via Facebook. Ik weiger te bellen, want dit duurt al veel te lang, zonde van de tijd!

Ik heb geen klantnummer, dus vraag daar ook niet om. Het adres waar het om gaat staat verderop in de afhandeling.
Zoek maar eens goed in jullie bestand en gooi dit adres weg.

De oplossing

nooit meer contact met Wehkamp

6 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Bedankt voor uw bericht.
    Ik heb inmiddels opdracht gegeven aan onze ICT afdeling uw e-mailadres het bestand te verwijderen. Moet deze week in orde komen.
    Excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  2. Auteur
    Patrick R.
    Datum
    Nu nog fraaier, maar niet heus...Ik ben nu 2x ingeschreven als ontvanger van de nieuwsbrief!NIET heb ik toch gezegd!
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Excuses, ik ga het nog even navragen waar de fout precies zit.
    Gaat het om hetzelfde e-mailadres van u?
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  4. Auteur
    Patrick R.
    Datum
    ja, winkel@...
  5. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Mijn collega heeft uw e-mailadres nogmaals geblokkeerd.
    Mocht u volgende week toch een e-mail ontvangen, dan graag even melden.
    Webcareteam
    wehkamp.nl
  6. Auteur
    Patrick R.
    Datum
    Jammer dat het 3x duurde voordat het over was. En erg slecht van zo'n groot bedrijf dat hun afmeld link niet functioneert!
    Door zo'n lullig iets zal ik niet snel meer iets bestellen bij Wehkamp. Jammer hoor!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Patrick R.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy