Klacht Wehkamp.nl: Ik kan geen account aanmaken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 417417
Gebruiker
Fabsiewiltwehkamp
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik kan geen account aanmaken. jullie site accepteert mijn emailadres niet.
Ik heb vroeger op hetzelfde adres met een ander emailaccount wel al eens besteld. Kan het dat zijn?

De oplossing

zorgen dat ik een account kan aanmaken

2 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemorgen,
    Wilt u zo vriendelijk zij om uw geboortedatum en de link van uw klacht te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl.
    Wij gaan u dan helpen zodat u weer kunt inloggen in uw account.

    Met vriendelijke groet,

    Webcareteam wehkamp
  2. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Als u via bovengenoemd email adres uw gegevens hebt doorgegeven zullen wij u verder helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Webcareteam Wehkamp

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fabsiewiltwehkamp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing. Ik kan nog steeds niet inloggen, of een account aanmaken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen