Klacht Wehkamp.nl: Inbouw service.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 176521
Gebruiker
basph
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Bij Wehkamp hebben ze nu als extra service inbouwservice.
Dus ik als trouwe klant die in het verleden goede ervaringen heeft gehad, bestelde daar een Pelgrim GVW460ONY integreerbare vaatwasser.
Want die worden ingebouwd volgen de website.
Maar helaas is die belofte niet helemaal waar.
Er staat letterlijk ( Nieuw bij Wehkamp inbouwservice bij de merken ATAG, ETNA en PELGRIM)

http://www.wehkamp.nl/huishouden/inbouwapparatuur/C27_7G8/
Pelgrim is uitgesloten van inbouwservice kreeg ik vandaag te horen !
Het ergste is nog dat ik zondag avond na bestellen direct telefonisch contact gehad heb met een van de medewerkers van Wehkamp hierover.
Die zei dat de betreffende afdeling gesloten was en dat ik maandag teruggebeld zou worden.
Dat gebeurde ook niet vanzelf waarop ik zelf maar weer belde en daar werd alles toegezegd dat het goed zou komen door de medewerker met excuus voor het ongemak.
Ik ben ieder geval ZEER teleurgesteld in deze manier van handelen van Wehkamp.


De oplossing

Aanpassing op de website wegens foutief adverteren.
Omdat er zo heleboel mensen in de problemen komen die dezelfde machine kopen met de verwachting van de nieuwe inbouwservice.

Annulering van bestelling ( inmiddels telefonisch gedaan ) maar niet echt vertrouwen in?

4 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedenavond,

    Vervelend dat je dit zo ervaren hebt! De informatie op de website is incompleet en het is doorgezet naar de desbetreffende afdeling zodat er aanpassingen plaats kunnen vinden op de site.
    Er is een tegemoetkoming verstuurd via de mail. Excuses voor het ontstane ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Webcare team wehkamp
  2. Auteur
    basph
    Datum
    De site is nog steeds niet aangepast.
    Betreffend het model de Pelgrim GVW460ONY volledig integreerbare vaatwasser, is nog steeds te bestellen met inbouwservice.
    Dus er zijn nog steeds mensen die met het probleem te maken krijgen.
    In jullie reactie van 7 dagen geleden (zie hierboven) werd gezegd dat de website aangepast zou word
    De toegewezen compensatie die jullie toezeggen is attent maar ik vind het jammer dat je verplicht weer bij Wehkamp moet bestellen.
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Beste,

    Hartelijk dank voor je antwoord.
    Volgens mijn gegevens is het inmiddels aangepast.
    De cadeaubon is 1 jaar geldig, de keuze is aan jouw of je ons wellicht een nieuwe kans wilt geven.

    Ik wens je een fijne dag vandaag.

    Met vriendelijke groet,
    webcareteam wehkamp.
  4. Auteur
    basph
    Datum
    De website is nog precies hetzelfde.
    Ik zal het omschrijven hoe het gaat dan maar.
    Je gaat naar inbouw vaatwassers, je kiest volledig geintegreerde vaatwasser.
    Dan scroll je naar onder en kies je voor inbouw service vink "ja" aan.
    En dan krijg je vanzelf die Pelgrim voor 399,- .
    Dan denk zo dat is mooi geregeld klaar is kees.
    Maar helaas heb je nu een bestelling zonder inbouw.
    Dus het probleem is niet aangepast tot zover.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
basph
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen