Klacht Wehkamp.nl: Incomplete levering van de Wehkamp en onwelwillend om dit op een correcte manier op te lossen.

A.G. Villafuerte

Ik heb een Sonos geluidssysteem bij de wehkamp besteld. Het betrof d=twee aparte bestellingen die tegelijk geleverd zouden worden.
Een play 1 box en een sonos voordeelset bestaande uit 2 play 3 boxen, een soundbar en een sonos sub.
Alles zou bezorgd worden op dinsdag 13 december. Op de aangegeven tijd was de bezorger van DHL inderdaad aanwezig. Wat bleek... alles was aanwezig behalve de sonos sub. Meteen dezelfde dag heb ik telefonisch contact met de wehkamp opgenomen met de klacht dat deze niet geleverd was. De mevrouw aan de telefoon gaf me aan, wacht deze avond nog af, misschien komt die dan en is die er niet bel dan morgen terug. Aangezien de set er nog niet was heb ik de volgende dag weer terug gebeld. De man die ik toen aan de telefoon had die zei dat die echt geleverd zou gaan worden, maar dat hij kon zien dat er een sorteerfout was geweest. Zo heb ik elke dag gebeld en op advies van een medewerker ook een klacht ingediend via de website van wehkamp. Hierop kreeg ik de reactie dat ik alles maar moest terugsturen en dat ik dan het pakket opnieuw zou krijgen. Ik moet dus 4 pakketten terugsturen omdat er een mist. Dit kostr nogal wat geld, rare gang van zaken. Ik heb hier vandaag weer over gebeld en de mevrouw aan de telefoon was het met mij eens en heeft namens mij weer een nieuwe melding gemaakt. Morgen zou er een medewerker mee aan de gang gaan en die zou zorgen dat ik alsnog mijn sonos sub zou krijgen. Vanavond laat kreeg ik weer een standaard mail met dat ik alles terug moest sturen. Meteen per mail hierop gereageerd en kreeg even daarop de reactie dat ik echt alles terug moet sturen, aangezien het een bestelling betrof. Ik moet dus voor 1500 euro aan producten terugsturen omdat een een subwoofer (die ook los te bestellen is) van 750 euro mist. Ook stond er in die reactie dat als ze de sonos sub van de dhl weer teruggestuurd kregen ze die echt niet alsnog naar mij op konden sturen.
Wehkamp... los dit alsjeblieft zo snel mogelijk op een goede manier op. Ik heb ook al contact gehad met de DHL en die geeft aan dat jullie verkeerd gelabeld zullen hebben. beetje jammer dat ik de dupe ben van jullie problemen.

De missende sonos sub opsturen. Daarnaast een compensatie voor het vrij moeten nemen van mijn werk om te wachten op het pakket, aangezien tot drie maal toe jullie medewerkers aangaven dat het echt de volgende dag zou komen. Een vergoeding van de gemaakte belkosten.

Wehkamp.nl
    Goedemiddag,

Wat vervelend dat je een deel van je bestelling niet hebt ontvangen.
    Graag kijken wij dit voor je na en kijken we wat we voor je kunnen betekenen.
    Zou je je verhaal en je gegevens willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?

webcareteam wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?