Klacht Wehkamp.nl: Ineens zonder waarschuwing incasso op mijn dak.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 291732
Gebruiker
Chantaldruppers
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik betaal al ik denk 8 jaar af aan Wehkamp ik denk een bedrag van 2700 euro. Eerst bleek dat ik jaren een verzekering betaalde van rond de 35 euro per maand waar ik nooit mee ingestemd heb. Dat hebben ze 6 jaar geleden in orde gemaakt. Betaalde nog een bedrag van 54 euro al 7 jaar lang, altijd netjes van betalen geweest. Nu staat er nog steeds een bedrag open van 1181.85 open ik heb vorige maand gewoon betaald. 1 keer heb ik betaald bleek dat ik voor mijn ouders had betaald. Kreeg ik ook aanmaningen ineens, bleek fout bij hun te zitten. Nu geen waarschuwing niks gehad. En ineens ligt mijn bedrag bij incassobureau vesting finance. Ik heb al jaren niks op afbetaling besteld, dat doe ik ook nooit meer en zal niemand aanraden, vooral niet bij wehkamp. Zo gaan ze met klanten om. Als ik eens niet kon betalen altijd netjes gebeld en maand erna ingehaald.

De oplossing

Terug halen en dat ik gewoon weer doorbetaal.

2 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedenavond,

    We zouden graag mee willen kijken in je account zodat we je wellicht verder kunnen helpen. Zou je een mail willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met je klantnummer + geboortedatum? We helpen je via die weg graag verder.

    Met vriendelijke groet,
    webcareteam wehkamp
  2. Auteur
    Chantaldruppers
    Datum
    Niet opgelost. Gelukkig heb ik met hun een overeenkomst en niet met het incassobureau! Mensen bestel niks op afbetaling want je blijft betalen. Zorg voor een buffer. Wehkamp nooit meer voor mij!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Chantaldruppers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet! Incassobureau moet het dossier teruggeven. Maar ik heb geen overeenkomst met incasso, dus zal toch van wehkamp zelf af moeten komen. !!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen