Opgelost door Wehkamp.nl: Kapotte Samsung EcoBubble binnen 5 jaar

content Opgelost
F

Hi Wehkamp, zo'n 4,5 jaar geleden heb ik bij jullie een Samsung eco Bubble wasmachine gekocht. Omdat ik daar zeer tevreden over was heb ik later ook een bijpassende wasdroger bij jullie gekocht. Nu is de wasmachine een aantal weken geleden stuk gegaan. Het wasprogramma loopt vast, volgens onze monteur is de printplaat stuk. De kosten voor reparatie bedragen minimaal 180 euro voor de printplaat excl. voorrijkosten en inbouwkosten. Ik heb snel opgezocht of ik nog in aanmerking kom voor garantie maar dit blijkt slechts 2 jaar te zijn. Hoewel ik begrijp dat er geen eeuwige garantie op een wasmachine wordt gegeven vind ik wel dat ik mag verwachten dat de wasmachine langer dan 4,5 jaar mee gaat. Graag wil ik een nieuwe wasmachine kopen, aangezien ik niet wil vertrouwen op een reparatie. Kunnen jullie uit coulance iets betekenen? Ik zou graag ook een nieuwe wasmachine bij jullie kopen.

Coulance aanbod, korting bij nieuwe aankoop wasmachine.

Goedenavond,

Heel begrijpelijk dat dit een vraagstuk is voor u. Zou u ons een persoonlijk bericht willen sturen met uw klantnummer en geboortedatum naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan kunnen wij uw vraag in behandeling nemen.

Webcareteam Wehkamp.
    F
    Zojuist mijn gegevens naar socialmedia@wehkamp.nl gestuurd.
    Goedenavond,

Bedankt voor het doorsturen, u zult snel van ons een reactie ontvangen.

Beste,

Hoewel de wasmachine het eerst nog enigszins deed is deze er nu helemaal mee gestopt. Kunt u z.s.m. de betreffende afdeling contact met mij op laten nemen aangezien wij nu zonder wasmachine zitten.

Met vriendelijke groet.
    Goedenavond,

Vervelend dat je nog steeds zonder wasmachine zit! Als je je klantgegevens mailt naar socialmedia@wehkamp.nl nemen mijn collega's via die weg verder contact met je op.
    Mocht je al gemaild hoor je spoedig terug van ons.

Goedenavond,

Correctie op vorig bericht.
    Mocht je al gemaild hebben*

F

Ook een klacht indienen over ?