Klacht Wehkamp.nl: klacht baby foon opsturen voor de 4 de x!!!! op account van zwager

mirandaverhoeven

Ik heb van mijn zwager een babyfoon van motorola gehad ....Helaas vrij snel microfoon kapot omdat mijn zwager tijdelijk niet bereikbaar was heeft de telefoniste van whekamp zelf de gegevens er bij gezocht gemaild en werd de babyfoon vrij snel opgehaald helaas wel ruim 2 weken kwijt daarna een maand goed gedaan en toen ging het beeldscherm kapot wederom gebeld probleem uitgelegd wederom hebben ze zelf de gegevens gezocht en werd hij opgehaald en kreeg ik zelfs een nieuwe ..super top.
Helaas laad de nieuwe niet goed op ...gaat dus leeg terwijl aan lader ligt en begint te piepen erg vervelend .
Ik belde vandaag met whekamp en aangezien dit dus de 3 de x was nam ik aan dit dit ook geregeld zou worden maar niet dus ik moest accountnummer van mijn zwager weten anders kon ze niks doen ...belachelijk nu zit ik dus met babyfoon die het niet doet is leeg en de andere keren konden ze het zo terughalen staat toch nu in systeem lijkt me.
Ik zit nu dus met een kapotte baby foon

Nieuwe babyfoon of gewoon geld terug

Wehkamp.nl
    Beste mevrouw Verhoeven.

Omdat de babyfone met het account van uw zwager is besteld, hebben wij echt de gegevens nodig van zijn account. Wij kunnen dit probleem namelijk alleen maar oplossen via zijn account. Weet u eventueel de postcode en het huisnummer van uw zwager? Op die manier kunnen wij zijn account ook terug vinden.

Webcare team Wehkamp.
    mirandaverhoeven
    Nee zijn achternaam en straatnaam en nummer weet ik en zo is het afgelopen keren ook netjes gedaan alleen vanmorgen wilde ze het niet doen ....
    Wehkamp.nl
    Beste mevrouw Verhoeven.

Als u de postcode en huisnummer van uw zwager weet dan moeten wij u daar verder mee kunnen helpen. Technisch gezien mogen we dit niet doen omdat het in dit geval niet om uw eigen account gaat. Ik raad u aan om opnieuw contact te zoeken via de mail, social media of per telefoon. Het is hoe dan ook makkelijker om uw zwager contact op te laten nemen gezien alles op zijn naam staat, dan kunnen we dit zo snel mogelijk voor u oplossen.

Webcare team Wehkamp.

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?