Klacht Wehkamp.nl: klacht baby foon opsturen voor de 4 de x!!!! op account van zwager

Klachtnummer
# 179207
Gebruiker
mirandaverhoeven
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb van mijn zwager een babyfoon van motorola gehad ....Helaas vrij snel microfoon kapot omdat mijn zwager tijdelijk niet bereikbaar was heeft de telefoniste van whekamp zelf de gegevens er bij gezocht gemaild en werd de babyfoon vrij snel opgehaald helaas wel ruim 2 weken kwijt daarna een maand goed gedaan en toen ging het beeldscherm kapot wederom gebeld probleem uitgelegd wederom hebben ze zelf de gegevens gezocht en werd hij opgehaald en kreeg ik zelfs een nieuwe ..super top.
Helaas laad de nieuwe niet goed op ...gaat dus leeg terwijl aan lader ligt en begint te piepen erg vervelend .
Ik belde vandaag met whekamp en aangezien dit dus de 3 de x was nam ik aan dit dit ook geregeld zou worden maar niet dus ik moest accountnummer van mijn zwager weten anders kon ze niks doen ...belachelijk nu zit ik dus met babyfoon die het niet doet is leeg en de andere keren konden ze het zo terughalen staat toch nu in systeem lijkt me.
Ik zit nu dus met een kapotte baby foon

De oplossing

Nieuwe babyfoon of gewoon geld terug

3 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Beste mevrouw Verhoeven.

    Omdat de babyfone met het account van uw zwager is besteld, hebben wij echt de gegevens nodig van zijn account. Wij kunnen dit probleem namelijk alleen maar oplossen via zijn account. Weet u eventueel de postcode en het huisnummer van uw zwager? Op die manier kunnen wij zijn account ook terug vinden.

    Met vriendelijke groet,

    Webcare team Wehkamp.
  2. Auteur
    mirandaverhoeven
    Datum
    Nee zijn achternaam en straatnaam en nummer weet ik en zo is het afgelopen keren ook netjes gedaan alleen vanmorgen wilde ze het niet doen ....
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Beste mevrouw Verhoeven.

    Als u de postcode en huisnummer van uw zwager weet dan moeten wij u daar verder mee kunnen helpen. Technisch gezien mogen we dit niet doen omdat het in dit geval niet om uw eigen account gaat. Ik raad u aan om opnieuw contact te zoeken via de mail, social media of per telefoon. Het is hoe dan ook makkelijker om uw zwager contact op te laten nemen gezien alles op zijn naam staat, dan kunnen we dit zo snel mogelijk voor u oplossen.

    Met vriendelijke groet,

    Webcare team Wehkamp.

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen