Klacht Wehkamp.nl: Klacht Wehkamp.nl: Wettelijke Garantie Loungeset - na 2 zomers in gebruik al kapot, slecht product.

T Jonker

Januari 2019 st tropez loungeset gekocht, vanzelf sprekend heeft deze tot de zomer droog in een garage gestaan. Na de zomer de lounge set ook weer netjes opgeborgen. En dat geldt ook voor de zomer die daarop volgde. Nu 2 jaar naar data gaat de wicked gewoon kapot, het breekt gewoon af echt belachelijk naar 2 zomers. Er zaten gratis kussenhoezen bij, die waren al kapot voordat ik ze überhaupt had omgewisseld. De huidige hoezen zijn ook al naar 1 zomer verkleurd..

Net de klantenservice gebeld , tjah je hebt maar 1 jaar garantie. Maar nu blijkt dat bij meerdere mensen naar 2 jaar de wicked kapot gaat. Want wanneer ik alleen intyp in Google garantie loungeset wehkamp kom ik al uit bij dezelfde klachten.

Wehkamp kom met een oplossing, dit is geen service!

Een compensatieregeling

Wehkamp.nl
    Goedenavond,

Wat balen dat de loungeset kapot gaat. Wilt u in een e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl uw klantnummer, geboortedatum en een link van deze klacht sturen zodat wij kunnen meekijken?

Webcareteam Wehkamp

T Jonker
Geen oplossing, slechte zaak!

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?