Klacht Wehkamp.nl: Klacht Wehkamp.nl: Wettelijke Garantie Loungeset - na 2 zomers in gebruik al kapot, slecht product.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 532223
Gebruiker
T Jonker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Januari 2019 st tropez loungeset gekocht, vanzelf sprekend heeft deze tot de zomer droog in een garage gestaan. Na de zomer de lounge set ook weer netjes opgeborgen. En dat geldt ook voor de zomer die daarop volgde. Nu 2 jaar naar data gaat de wicked gewoon kapot, het breekt gewoon af echt belachelijk naar 2 zomers. Er zaten gratis kussenhoezen bij, die waren al kapot voordat ik ze überhaupt had omgewisseld. De huidige hoezen zijn ook al naar 1 zomer verkleurd..

Net de klantenservice gebeld , tjah je hebt maar 1 jaar garantie. Maar nu blijkt dat bij meerdere mensen naar 2 jaar de wicked kapot gaat. Want wanneer ik alleen intyp in Google garantie loungeset wehkamp kom ik al uit bij dezelfde klachten.

Wehkamp kom met een oplossing, dit is geen service!

De oplossing

Een compensatieregeling

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedenavond,

    Wat balen dat de loungeset kapot gaat. Wilt u in een e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl uw klantnummer, geboortedatum en een link van deze klacht sturen zodat wij kunnen meekijken?

    Met vriendelijke groet,

    Webcareteam Wehkamp

Uiteindelijke oplossing

Auteur
T Jonker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing, slechte zaak!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen