Klacht Wehkamp.nl: Koelkast levering op juiste plaats

Klachtnummer
# 440606
Gebruiker
AM van Veen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Levering koelkast
Gisteren een koelkast besteld, komt er een kwartier geleden pas een mail van de vervoerder dat zij aan de voordeur leveren en ophalen? Ik heb begrip voor Carona maatregelen maar om nu ipv van de voordeur aan de achterkant van het huis te leveren heb ik in de aanbevelingen van RIVM nergens terug kunnen vinden! Zojuist een medewerker Wehkamp gesproken en krijg dit niet aan het verstand.

Gewenste oplossing

30 meter verder afleveren. Hun hebben een steekwagen welke ik zelf nog wel wil bedienen!

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemorgen,

    Om je klacht in behandeling te nemen mag je een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl samen met jouw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze klacht.

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen