Klacht Wehkamp.nl: Krijg betalingsherinneringen van product wat ik niet heb.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 116196
Gebruiker
abcdefg
Datum
4 reacties

Details

Klacht

factuur nr 2008087144
Al 5 of 6 x klanten service gebeld.
Product was direct retour (door internet fout dubbel besteld).
Volgends klantenservice hoef ik niet te betalen en wordt het met de retour verrekend.
Toch krijg ik steeds herinneringen.
Dit ervaar ik als erg onprettig.

Gewenste oplossing

Factuur op 0 zetten
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemiddag M. Desmares,

    Wat vervelend dat je onterecht herinneringen krijgt. Graag ontvang ik je klantnummer of postcode+huisnummer in een mail naar socialmedia@wehkamp.nl. Dan kan ik het voor je nakijken en z.s.m. oplossen.

    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam wehkamp.nl
  2. Auteur
    abcdefg
    Datum
    Opnieuw foutief verwerkt.
    Opnieuw via de klantenservice een mail gestuurd met uitleg.
    Ik heb nu al weken een factuur staan van een product wat ik NIET heb.
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemorgen,

    Vervelend dat de factuur nog niet correct is.

    Ik raad je aan de e-mail vanuit de klantenservice af te wachten.

    Mochten we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen ontvang ik graag je klantnummer + een korte uitleg in een e-mail.

    Deze mag je sturen naar socialmedia@wehkamp.nl

    Met vriendelijke groet,

    webcareteam wehkamp.nl
  4. Auteur
    abcdefg
    Datum
    Uiteindelijk zelf voor gesteld de verkeerde rekening met 10 euro te corrigeren, hetgeen hetzelfde bedrag opleverde als dat ik al eerder had betaald, terug gestort werd en nu opnieuw heb betaald.
    Slechte administratie.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen