Klacht Wehkamp.nl: Lader werkt niet meer, productfout valt onder garantie volgens Nederlands Burgerlijk Wetboek

hteunisse

Macbook Air laadt ineens niet meer op, Connector in deze Macbook is defect hoewel weinig (sporadisch) gebruikt. Productfout valt onder garantie volgens Nederlands Burgerlijk Wetboek, maar Wehkamp komt vooralsnog verplichting van kosteloze reparatie-onder-garantie niet na.
Betreft artikel MD761N/B met bestelnummer 293736, serienummer C02P70MSG086. Aankoopdatum: 11-03-2015. Wehkamp reparatienummer: WK16824785

Kosteloze reparatie-onder-garantie

Wehkamp.nl
    Goedemiddag,

Vervelend dat de klacht niet wenselijk opgelost is. Ik kon achterhalen dat de geautoriseerde reparatieservice van APPLE heeft geconstateerd dat het door jou gemelde defect buiten de fabrieksgarantie valt. Daarnaast is er een prijsopgave toegestuurd met daarin inzichtelijk de reparatiekosten. Mocht je het niet eens zijn met deze reparatiekosten ontvangen wij graag een e-mail op ons e-mailadres socialmedia@wehkamp.nl met de klantgegevens.

webcareteam wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?