Opgelost door Wehkamp.nl: Led TV Philips kapot

Kaila

Heb een Led TV Philips gekocht bij de Wehkamp op 04042014 en op 01052016 schijt hij er mee uit. Als je de TV aanzet dan knippert het beeld met het Logo van Philips, maar de televisie start verder niet op. Nu vind ik dat er toch enige coulance moet zijn vanaf de Wehkamp omdat ik er vanuit ga dat er een deugdelijk product aan mij wordt verkocht die een aantal jaren mee gaat en er niet na 2 jaar al mee uitscheidt!. Fabrieksgarantie is twee jaar en 1 mei scheidt hij er mee uit!!!. Ik wil mij dan ook beroepen op de Wet van het Ondeugdelijk product wat zegt dat ik recht heb op gratis reparatie of een Nieuw apparaat. En anders je geld retour!!. Wil gaarne een goede oplossing van Wehkamp heb ten slotte €469,05 contant betaald !!
CE repair gaf aan dat het met het Mainboord te maken had en dat die vervangen moest worden!!. Gaarne wil ik een goede oplossing!!! Ons klantnummer bij de Wehkamp is 14538678 B.A. Oostendorp.

Het reparatiebedrijf van de Wehkamp brengt ons € 150,00 in kosten ze heten CE Repair !
Ik wil als nog aanspraak maken op de garantie want 1 mei 2016 ging de TV kapot! En de garantie verliep op 4 april 2016 !! Ik wil gewoon niet voor de kosten opdraaien. !! Ik vind het heel vervelend dat het product het begeeft drie weken buiten de garantie periode. Ik wil gaarne een Coulance van Wehkamp met betrekking op bovenstaande!!

Wehkamp.nl
    Beste M. Vrij,

Vervelend dat dit nét buiten de garantie periode is gebeurd. Natuurlijk gaan wij hier een bijpassende oplossing voor zoeken. We zijn er intern al van op de hoogte, en deze kwestie ligt al bij de juiste afdeling. Wat ik je vriendelijk wil vragen is om het factuur (prijsopgave) door te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. We zullen dit mee nemen in de afhandeling.

Ik hoop je op deze manier goed genoeg geinformeerd te hebben en wens je een fijne dag toe.

webcareteam wehkamp
    Beste Wehkamp,

Hierbij dank ik u voor u vlotte reactie !

Tevens heb ik u het gevraagde factuur (prijsopgave) gestuurd naar socialmedia@wehkamp.nl

Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Mevrouw M.L. Vrij
    Wehkamp.nl
    Goedemiddag,

We hebben je e-mail ontvangen en zullen het verder per e-mail afhandelen.

Met vriendelijke groeten,
    webcareteam wehkamp
    Kaila
    Wehkamp heeft de helft van de reparatiekosten terugbetaald. En Ce - repair het reparatiebedrijf heeft oolk een Coulance vergoeding op de reparatie toegepast. Dus zeer tevreden en de Led Tv functioneert weer naar behoren. Klachtvgoed afgehandeld !

Kaila

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?