Klacht Wehkamp.nl: Levering bank

Silke1212

Op vrijdag 17 juni hebben wij een bank besteld. We hebben een mail gekregen dat de bank op 18 juni geleverd zou worden. Ik ben op 18 juni de hele ochtend, middag en gedeelte van de avond thuisgebleven. Helaas konden wij geen tijdsvak aangeven, dus maar netjes gewacht. Om 18 uur toch maar even zelf gebeld. Toen kreeg ik te horen dat de bank helemaal niet zou komen. Er zou een mail komen met een nieuwe afleverdatum. Ondertussen konden we thuis dus niet meer op de bank zitten, want de oude bank hadden we al weggedaan. Op ma. zou de bank afgeleverd worden, helaas lukte dit niet binnen de afgesproken tijd. Er volgde een sms dat de bank later zou komen, en uiteindelijk kwam de bank alweer niet.
Vandaag kwam de bank wel, maar helaas in een staat zoals wij die niet verwacht hadden. In een rugkussen lijkt meer vulling te zitten, waardoor de stof bij een rugkussen niet straks staat. Ook zit er een bobbel aan een kant van de zitting. We hebben dit meteen gemeldt en er komt morgen?? een nieuwe.

Een snelle afhandeling. Een bank in goede staat. Niet worden afgescheept met kadobonnen.

Wehkamp.nl
    Goedenavond Silke, dank je wel voor je duidelijke klachtomschrijving. Erg vervelend om te horen dat dit zo is verlopen. Ik zie in ons systeem terug dat er telefonisch contact is geweest met een van onze medewerkers en dat deze afhandeling van klacht/ruiling verder goed in ons systeem staat verwerkt. We gaan er dan ook vanuit dat dit morgen allemaal op een juiste manier zal verlopen volgens de normale procedure.

Echter heeft mijn collega je een cadeaubon aangeboden voor het ongemak. Ik hoop dan ook niet dat je dit ziet als "afschepen" want we willen uiteraard dat alles zo goed mogelijk zal verlopen voor je. Zie dit min of meer als een compensatie en tegemoetkoming.

Graag worden we op de hoogte gesteld over de afhandeling van de ruiling van morgen. Mochten er vragen zijn dan horen we dat ook graag.

Team Webcare Wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?