Klacht Wehkamp.nl: Leveringen die niet geleverd worden

Klachtnummer
# 360715
Gebruiker
Zwaar teleurgesteld
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestellingen die niet geleverd worden contact gehad met hun en met DHL en ze wijzen alleen naar elkaar gisteravond is de bestelling er als excuus opnieuw ingezet en wat schets mijn verbazing vanmorgen een mail u pakket wordt niet vandaag geleverd en opnieuw betalen dus een dubbel bedrag open hebben staan en niks geleverd krijgen .
Weer gebeld door de mail en ergens in de loop van de dag wordt je een keertje terug gebeld door een andere afdeling maar in ieder geval dus ook weer vandaag geen pakket .

De oplossing

Het oplossen en zorgen dat ik vandaag mijn pakket krijg met de toegezegde korting .

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedenavond,

    Vervelend om te horen dat het is misgelopen bij deze bestellingen. We kijken graag voor je na wat er aan de hand kan zijn, en wat er op dit moment nog geregeld kan gaan worden voor de levering.

    Zou je daarvoor je klantnummer en geboortedatum willen mailen, samen met een korte omschrijving van de klacht? Dit mag naar socialmedia@wehkamp.nl

    Met vriendelijke groet,

    Webcareteam Wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen