Opgelost door Wehkamp.nl: Levertijd is geweest, product is nog steeds niet binnen

Paulinevtv

Op 30-10 heb ik een broek besteld via Wehkamp, voor 22.00 uur 's avonds. Met het idee dat ik hem de volgende dag (avond tussen 18.00 - 21.00 uur) binnen zou krijgen.

Helaas heb ik tot op heden nog geen broek gezien en staat de levertijd/status nog steeds op 31-10-2013. Ik wilde contact opnemen met de klantenservice maar daar stond een wachtrij van 7 minuten, dus de Wehkamp raadde zelf al aan om een andere keer te bellen.

Ik kan de bestelling ook niet meer annuleren, eigenlijk zit ik dus vast totdat de Wehkamp zelf actie onderneemt of de juiste informatie verstrekt.

Graag zou ik willen weten wanneer ik de broek zou kunnen ontvangen. In de winkel is hij niet meer te verkrijgen, dus ik zou hem graag alsnog willen ontvangen.

Wehkamp.nl
    Ik heb zojuist telefonisch contact met u gehad.Uiteraard hoop ik dat uw terechte klacht naar wens is afgehandeld. Met vriendelijke groeten,
    Webcare team Wehkamp.nl
    Paulinevtv
    De klacht is netjes afgehandeld. Ter compensatie een waardebon ter waarde van 7,50 gekregen.

Paulinevtv

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?