Opgelost door Wehkamp.nl: Loungeset kapot/slechte klantenservice

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 273232
Gebruiker
Tonny Eijkelboom
Datum
2 reacties

Details

De klacht

wij hebben in 2013 een loungeset gekocht bij de wehkamp. Vorig jaar (de set was toen 3 jaar oud) bleek dat de loungeset kapot ging bij het gevlochten "riet". En dat terwijl ik de set in de herfst en winter altijd binnen zet Hier heb ik toen melding van gemaakt bij de klantenservice van de wehkamp. Ik kon een tegoedbon krijgen van € 29,95.. dat de toen 3 jaar oude set bijna € 900 kostte maakte niet uit. De garantietermijn van 2 jaar was verstreken. Na veel heen en weer gemail was ik het zat en heb ik het laten zitten. Maar nu ik op het punt sta mijn loungeset naar het grof vuil te brengen wil ik anderen toch even waarschuwen voor de loungeset(s) bij de wehkamp. Het zal niet bij elke loungeset zijn maar helaas bij die van ons wel. (op internet zijn er helaas al meerdere gevallen te vinden met hetzelfde probleem.)

ik begrijp de garantietermijn maar je mag naar mijn insziens toch wel aannemen dat een loungeset van dit geld langer meegaat dan 3 jaar?

ik heb een foto toegevoegd dus oordeel zelf. Boven is vorig jaar, onder is nu.

met vriendelijke groet,

tonny eijkelboom
hoogland

De oplossing

compensatie verwacht ik niet meer, dat had de wehkamp toen moeten doen. ik hoop dat ik mensen kan waarschuwen hiervoor.

klantnr. Wehkamp 28030162

klachten contactnummer 3138432

Bijlagen

2 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedenavond,

    We hebben je klacht via klacht.nl beantwoord.

    Met vriendelijke groet, webcareteam Wehkamp
  2. Auteur
    Tonny Eijkelboom
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tonny Eijkelboom
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen